![]() |
Whisaaiky #1135
Zuipen!
|
Jongens, als jullie in november naar Londen zouden gaan (en net als ik arme student zouden zijn) zouden jullie dan 45 euro meer betalen voor drie nachten in een tweepersoons- ipv een vierpersoonskamer?
|
titel is een beetje zwak hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou als arme student sowieso niet naar Londen gaan eigenlijk.
|
hangt er vanaf of die andere mensen in de kamer bekende van me zijn of niet.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh dus die anderen zijn dan random vreemden? Dan zou ik wel meer betalen voor een tweepersoons hol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Hoeveel procent is 45,- van de totaalprijs eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sann, 5ive is er weer op :cool:
|
Weer 5ive :cool:
|
Citaat:
|
Nou, nog een half hoofdstuk Estates en Uses en dan mag ik Oh Oh Cherso kijken (y) en dan nog een stukske en dan is 't gedaan voor vandaag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wie vindt dit leuk?
|
Getver, woensdagochtend moet ik om 8 uur bij de rechtbank Den Haag zijn (N) Hoever is Den Haag vanaf Utrecht? Een uur? Mweh dat wordt echt bizar vroeg op :(
|
Wat een tijd ook. :confused: Bedacht de uni dat voor je?
|
Ik heb het zelf iig niet bedacht :mad:
|
Citaat:
|
O neen mijn moeder dacht dat ik misschien in Maastricht ging studeren voor tandheelkunde inplaats van Leuven :o
|
Whut, Den Haag is maar 38 minuten :cool:
Maar het is dus vet stom, ik heb dinsdagavond een feestje in Zwolle en daarvoor zou ik kittens kijken bij bas maar als ik zo onmogelijk vroeg op moet kan dat dus mooi niet :(:(:(:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Burn after reading :cool:.
|
Citaat:
|
Sann:
Looproute vanaf station Den Haag CS ( ca.7-10 minuten) Op perron nr. 12 bevindt zich na ca. 30 m aan de linkerkant een uitgang die naar het Nationaal Archief en de Koninklijke Bibliotheek leidt. Verlaat het station via deze uitgang. Steek het fietspad en de rijbaan over en loopt langs het Nationaal Archief en het Centraal Bureau voor Genealogie (aan uw rechterzijde) en volgt het voetpad (Prins Willem-Alexanderhof) tussen het Ministerie van Buitenlandse Zaken en de Koninklijke Bibliotheek door. Aan het einde van dit pad steekt u de Prins Clauslaan over. U staat nu voor het Paleis van Justitie. De personeelsingang bevindt zich vlak bij de Theresiastraat. De hoofdingang bevindt zich op nummer 60. Als u langs de voorkant van het gebouw loopt, vindt u de hoofdingang aan uw linkerhand op bij het bord nr. 60. Per tram (lijn 2 of 6) vanaf station Den Haag CS Uitstappen halte Ternoot. Steek de Juliana van Stolberglaan over en loop onder het bruggebouw over de Utrechtse Baan door. Het Paleis van Justitie vindt U direct daarna aan uw rechterkant. De hoofdingang bevindt zich op nummer 60, aan het begin van het plein. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|