![]() |
goede fotocamera
hi
ik ben bijna jarig en heb toch maar de knoop doorgehakt dat ik een fotocamera wil. maar welke is goed? ik zal m vooral gebruiken voor foto's van graffiti, tekeningen,honden enzo, ik wil ook de meest alledaagse dingen gaan fotograferen. en t is ook wel handig als t n beetje scherpe foto's zijn zodat ik ze daarna kan bewerken. graag met zoom mag ongeveer rond de 80 euro kosten. iemand n idee welke camera bij mij zou passen?? Thanx!!! x |
op deze site kan je aan de rechterkant de camera's sorteren op bijv. prijs, aantal megapixels, zoom en kleur van de camera. Als je dan een keuze hebt gemaakt kan je doorklikken en de camera online kopen
|
Citaat:
daar kan ik wel wat mee!!:D |
|
Citaat:
Het is of analoog (met fotorolletjes) of digitaal (met geheugenkaartjes). En is het fotocamera of filmcamera. En spiegelreflexcamera (waarbij je met de zoeker mbv spiegels door de lens kijkt) of compactcamera (kleine camera's waarbij het licht via de lens direct op de sensor valt, waarna dat vervolgens op het schermpje wordt getoond). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb er gister een gekocht, de samsung ES65 voor 90 euro!!
de prijs viel dus wel mee:P |
ik zou voor een lumix gaan van panasonic, of een canon;)
beide goede kwaliteit!! |
@Tokio, mss wel, maar ik ben inmiddels al lang jarig geweest en ik heb dan ook al een camera:P
@Forumbazen, dit topic mag een slotje! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |