![]() |
iso game files op pc afspelen, welk programma?
hoi :)
ik gebruik ed2k (emule) en wil spelletjes downloaden op mijn pc... ik weet dat ik dan die auto brand naar cd bestanden kan downloaden, maar ik merk dat je meer 'iso' files find om te downloaden. Mijn vraag met welk programma of procedure kan ik ze afspelen? ik hoop dat dit genoeg informatie is... :D alvast bedankt, oo ik gebruik windows7... oo en kan iemand mij vertellen als ik naast emule ook wat heb aan een bittorent |
ik weet dat ik geduld moet hebben...
maar ik verveel me en wil niet wacchten (a) kom op niet zo moeilijk toch? |
ten eerste is het waarschijnlijk illegaal als je een game aan het downloaden, en ten tweede kun je dit makkelijk googlen.
|
isobestanden kun je 'afspelen' met poweriso virtual manager;)
|
ik zou eerder alcohol 120% aanraden
|
of je pakt de iso uit, bv met programma's zoals 7zip, winrar, enz.
|
Citaat:
Klopt, absoluut niet moeilijk, je zou het namelijk gewoon eens kunnen googlen :nono: Ik zou inderdaad ook Alcohol gebruiken, 52% of 120% |
bij het googlen kreeg ik allemaal moeilijke woorden enzo...
xD voor mij klinkt het alsof jullie willen gaan drinken.. maar welk is nou het beste dat alcohol of poweriso virtual manager? wat is het verschil |
Het verschil is dat het twee verschillende programma's zijn, welke je prettiger vindt werken kan alleen jij bepalen.
|
oke bedankt voor de hulp :),,,
maar kan iemand mij nog vertellen over bittorent? want het is om te downloaden maar kan iemand mij een vergelijking geven met emule? bedankt :D |
daar vond ik nog een topic over.
|
daemon tools,
|
ook heel erg bedankt :D
ehmm.. deamon tools is?? |
Hiermee kan je iso''s openen.
|
Met Deamon tools 'mount' je het .iso bestand
waardoor de game en de PC denkt dat er ECHT een CD in zit ;) |
-Alcohol 120%
-DAEMON Tools -GameDrive -Virtual CD -VirtualCloneDrive Aldus GameCopyWorld |
Als je een beginner bent, dan is DAEMON Tools aangeraden.
Heel simpel programmatje. (tijdens installatie wel ff de deamon toolbar uitvinken.. die is nogal irritant =D) |
oo oke bedankt voor alle hulp :D
heeft iemand enig idee welke website het handigste is voor torents zoeken? bedankt heel erg bedankt :D |
Websites die torrents aanbieden hier neerzetten doen we niet, want het uitwisselen van bestanden via Bittorent-clients is niet legaal. Omdat je er geen legale dingen mee van plan lijkt, doe ik je topic op slot, want je hebt antwoord op je eerste vraag :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |