![]() |
Magical Power Time!
BOEM!!! Een explosie! Een geheime werkplaats van een malle gozer is aan fladderen en jij liep op dat moment als enige dichtbij het gebeuren. Stralingen hier en daar, het matched je DNA!!! 3 weken later heb je supernatural powersssss Welke kracht krijg jij? |
Ik kan reïncarneren als een ander persoon naar mijn keuze.
|
Moeilijk altijd, 't wordt toch echt een keuze uit onsterfelijkheid (en dan met jong blijven of wel sterven van ouderdom), onzichtbaarheid, shapeshiften of vliegen. En dan ga ik er even vanuit dat het één kracht mag zijn.
|
3 weken later heb je supernatural powersssss
|
doe dan maar allemaal he!
beetje makkelijk zo! |
- Ik krijg inzicht in alle natuurwetten, waaronder de werking van de zwaartekracht.
- Ik heb de kracht, te slapen wanneer ik wil. - Mijn lichaam wordt een stuk beter. (geen allergieën, goede ogen, geen krakende gewrichten, e.d.). Hoewel dat laatste misschien geen superkracht mag heten. Verder weet ik alles van alle talen ter wereld, én verbeter ik de openingspost (aan fladderen = aan flarden, matched = verandert). |
O ja, en ik hoef nooit te poepen.
|
Terwijl poepen 1 van de fijnste dingen is om te doen.
|
Citaat:
|
De power om voor een dag een jongetje te zijn :cool:
onzichtbaar, gedachtelezen, en vampireslayskillz lijken me ook wel tof. De eerste twee wil ik wel uit kunnen zetten als ik er even geen zin meer in heb. |
Supersterk zijn (en iemand die supersterk is, is ook heel gezond <3), kunnen vliegen en een enorm geheugen hebben.
|
alles onthouden dat ik zou willen onthouden tenzij ik er voor kies om het te vergeten. Onzichtbaar zijn.
|
Citaat:
|
De mogelijkheid om elke vaardigheid binnen no time aan te leren. Pianospelen, vliegen (in een vliegtuig), etc
|
Oh, dan kan ik zieken genezen en doden weer tot leven wekken (Y).
|
Citaat:
Ik zou willen dat ik mensen beter kon maken door mijn handen op ze te leggen en dat ik altijd gratis met elk openbaar vervoer kon. |
De kracht om onbeperkt iedere kracht te hebben die ik maar wil. :y
|
Citaat:
|
Onzichtbaarheid, gedachten lezen, shapeshiften, teleporteren, de tijd kunnen manipuleren, en wat KZ zegt natuurlijk. ;)
|
Ik wil natuurlijk het weer kunnen beïnvloeden, net als Storm uit de X-mannen. :bloos:
|
Onzichtbaar zijn, kunnen genezen, kunnen vliegen en -op z'n tijd- kieuwen kunnen hebben.
|
voedselogen. als ik honger heb, kan ik met me ogen voedsel te voorschijn toveren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |