![]() |
Wie is de saaiste? #1136
*O*
|
@egon: ik had je ook op 3 staan hoor!
|
Ik moest even kijken waarover het ging, maar nu zie ik het lijstje.
|
@ Egon: nee, zo bedoel ik het niet. Maar om ''kunst'' te ''leren'' lijkt me een hbo-setting beter dan een universitaire setting.
|
Citaat:
|
Eens. Ik had ook niet toneelschool op de universiteit willen doen als het wel gekund had. Denk ik.
|
en nu ga ik even accordeon spelen (Y)
|
Citaat:
Oh trouwens Absinthe je hebt PM! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oei, het is alweer bijna tien uur. Ik had het gevoel dat we pas tegen een uur of negen aan zaten.
|
Accordeon is zo gaaf <3 Mijn favoriete accordeonist (niet dat ik er heel veel ken, maar ik ken er wel een aantal, en deze man is zo.. wow als ie speelt <3) speelt binnenkort de hoofdrol in zijn eigen voorstelling, die over hem gaat dus. Ook nog eens van een van de gaafste theatergezelschappen van Nederland *O*
|
Wat doet WT eigenlijk voor studie? Iets van economie zeker?
|
Citaat:
|
Ik ben motorisch gezien niet in staat om een instrument te spelen:o
|
nou ik had rond een zes uur mijn vader aan de telefoon en ik vroeg of ik eens op zijn oude accordeon mocht spelen die ik op zolder had gevonden. Ik mocht er nooit aanzitten van hem en ik dacht, ha, hij is op vakantie. Nu eens stoute schoenen aantrekken en dat ding kapen. En het mocht. Niet dat mijn vader accordeon speelt, dat ding is van zijn broertje. Niet dat zijn broertje accordeon speelt. Maar vooruit, dit verhaal is lang genoeg.
|
Ik zou het erg leuk vinden om een instrument te kunnen spelen. Maar ik ben eigenlijk te lui en te eigenwijs om het te leren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ik heb trouwens besloten 20 dvd's van loverboy te gaan kopen en iedereen er een te geven voor zijn/haar verjaardag :cool:
|
Ooooooooh, Dragan Bakema is op tv, bij een programma over het Nederlands Filmfestival.
Sopsopsop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou het bier is op, nu de rose |
Citaat:
Het erge is dus ook nog dat mijn moeder die film nogal eens laat zien aan haar leerlingen op school. Voorlichting. :facepalm: |
Hč bah, Tygo Gernandt is er ook. Waar bent dat nu weer voor nodig? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben stiekem een beetje met LL in deze :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, Dragan is wel minder leuk geworden de laatste jaren. :o
Drie jaar terug was hij in het theater zo briljant en mooi en alles, maar hij wordt een beetje zoals z'n personage uit In therapie. |
Citaat:
Hoe langer je het erover hebt, hoe achterlijker die film wordt :D (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat: