![]() |
Wie forumt er nog op geel?
Het is nu een ruime tijd geleden dat het forum geel was. Wie forumt er nog in het geel? Waarom? Wie forumt er in het grijs?
Ik ben wel benieuwd naar de tussenstand. |
Ik forum al tijden in het grijs. Met de tijd mee gaan he :p
|
Geel, lekker vertrouwd :D.
|
Grijs. Dat vind ik al sinds het testforum een hele verbetering. :p
|
Grijs, sinds het bestaat, ben ik al over!
|
Grijs. Maar ik ben dan ook van ná de Geel-tijd, dus dat doet me allemaal niets. Grijs vind ik veel mooier en vertrouwder. :')
|
Grijs. Vond het wel wennen aanvankelijk, maar vind het nu echt veel fijner.
|
Wit?
|
Ik ben van na de geel-tijd, maar forum geel omdat het prettiger leest. Zeker op DoP en W&L is dat fijn. Op DK zijn de posts gemiddeld korter, en dat kan eigenlijk net zo goed in het grijs. Maar zolang je nog niet per subforum een andere kleur kan instellen, vind ik geel wel zo fijn (Y)
|
|
Geel forumt op grijs.
|
Geel doet pijn aan mijn ogen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geel. Leest prettiger en vertrouwd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op een dag was het pardoes grijs, even wennen.
Later, ook op een dag, kwam ik er achter dat je toch wel geel kan forummen. Te laat, het grijze voelde nu beter aan dan dat oude gele. Ik forum grijs. |
spaties? :(
|
Geel. Dat grijze vind ik te onrustig.
|
Hangt van de situatie af.
|
Wit.
|
Wit/grijs, gewoon default. Heb ook even geel geprobeerd maar da's nie mooi.
|
Geel want ik krijg hoofdpijn van dat wit.
|
Grijs. Hoewel het me eigenlijk niet zoveel uitmaakt. Maar grijs valt minder op
|
Geel. Ik kan niet wennen aan wit.
|
Wit omdat het moderner is dan de gele 2000 look.
|
geel ftw.
|
Geel,natuurlijk. :Y
|
Grijs. Ik kwam er ook maar pas achter dat je dat nog kon veranderen.
En nu ben ik het al gewend. Ik vind het beide niet echt spetterend. |
Citaat:
|
Het blijft "dat gele forum" in mijn ogen en geel leest makkelijker.
|
Is het wit nu ineens grijs geworden ofzo?
|
Geel is warmer en gezelliger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geel natuurlijk.
Ik :facepalm: mensen die wit gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Gezellig topic :)
|
Ik snap het ook niet zo goed. Mensen die na de nieuwe lay-out zijn gekomen kan ik wel begrijpen, maar de anderen... Ik kan me niet voorstellen dat iemand wit overzichtelijker vindt.
|
Toch vind ik dat echt. En naast overzichtelijk vooral ook mooier, want dat geel vond ik altijd al spuuglelijk. En ik vind de oldies die zo allergisch reageren op wit-gebruikers een beetje zielige autisten :) En dit heb ik volgens mij ook al in het laatste topic hierover gezegd :p
|
Als je de geel-mensen zielige autisten vindt dan doe je in principe hetzelfde als Topdrop die de :facepalm: doet.
Laat iedereen gewoon lekker doen wat hij het fijnste vindt forummen (y) |
Dat doe ik ook. Maar omdat Topdrop dat niet doet, vind ik dat een :facepalm: waard. Nu moet je niet gaan doen alsof ik hetzelfde zeg als hij, maar dan voor wit.
|
Ik forum grijs. Ik heb nog een hele tijd geel gehad, maar ik zit vaak op andere computers en ik had geen zin om elke keer weer de kleur te wijzigen, dus ben ik op een gegeven moment helemaal overgegaan op grijs. Toch mis ik het gele stiekem wel een beetje. Misschien toch maar weer eens terug op geel gaan...
|
Citaat:
|
Wit is op zich misschien wel mooier ja. Maar dat maakt me niet zoveel uit, ik vind geel gewoon makkelijker. :p
|
Wit kost meer energie!
|
Geel, behalve als ik op mijn werk even inlog.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |