![]() |
Saai #1137
*O*
|
Volgens mij zat jij alvast in de startblokken, of niet?:p
|
Griebeltjes, nu meng ik me toch in de discussie :facepalm: ALS IK MAAR NIET WEER EEN WAARSCHUWING KRIJG. Maar alles voor sog.
|
'de slotenmaker':D
|
16:59 Rode_Panda: Zou je je longen inruilen voor kiewen?
17:00 Rode_Panda: Zou je je huid inruilen voor een slijmerige schuddenhuid?/ Rode_Panda: Zou je liever een dolfijn zijn dan een haring? Rode_Panda: Als een vis zeg maar met je sjanst, denk je dan dat die achter je status aan zit of? en toen MaartenVDW: nu ik gestopt ben heb ik een druk bestaan, ik werk onder andere bij Unilever » Ik voelde me ontzettend moe en beroerd en na een tijdje hebben de artsen ontdekt dat ik leukemie had -o- man dan is het niet meer leuk |
Het antivlooienspul werkt. *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van de dierenarts heb ik een "klant bon" gekregen. :facepalm:
|
Citaat:
|
17:08 Rode_Panda: [c=#5A5A5A" face="arial, helvetica, sans-serif]Als je vissticks eet, voel je je dan als een kanibaal?[/c]
|
Citaat:
|
man man man die chat is saai, al m'n vragen komen niet door
|
En dat terwijl het zulke serieuze vragen zijn!
|
Precies! Nee die anderen moeten vragen stellen als "Wanneer begon je met zwemmen?"
|
Citaat:
|
oh ;x
|
Wat een geniale film <3 |
Hahaha, what a story Mark. :D(N)
|
we hebben gisteren sommige fragmenten misschien wel een keer of vier teruggespoeld <3
|
hij zit niet zo goed in zijn taal, die maarten.
|
jeetje, je kan niet eens kanker typen in die chat. Lekker die exkankerzwemmer interviewen dan!
|
Mijn internet heeft wel een terminale vorm van graftyfus vandaag zeg, mijn hemeltje.
|
MisterMiyagi: Ik zie dat je iemand bent die altijd vooruit wil komen, en ik neem dan ook aan dat vroeg opstaan iets is dat belangerijk is om het meeste uit de dag te halen, hoe krijg je je zelf uit je bed?
MaartenVDW: daar heb ik een wekker voor |
Citaat:
|
Najaaa, ik hoor net van iemand die ik van vroegah ken dat hij homo blijkt te zijn.
Altijd zo raar als je zoiets hoort, terwijl je het niet verwachtte! |
Citaat:
|
Waar is iedereen?
|
Hoi, ik ben van de hulpdienst en kom het topic reviven.
*BAZZZZZAP* |
jeetjemineetje wat kunnen fb's soms toch hard falen (Y):)
|
Citaat:
|
Wat heeft Missy nu weer gedaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
@stefanoootje ik vroeg me ook al af waar iedereen was.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha noodles, lekker wakker ben jij:p
Euh geen idee. Tijdje nu. Nog niet lang iig. |
Citaat:
|
Hoe oud ben jij Queasy?
|
Hm, ik ben wat aan de brakke kant vandaag ja, maar ik kan me serieus niet herinneren dat ik ooit een Forumbaas-titel bij je naam zag. ;o
|
Ik ben 18. Ik dacht dat je dat wel wist stefanootje:P
Vanwaar je vraag? @noodles: Oh echt geweldig ben je toch weer:d |
Citaat:
Het is trouwens Stefenootje. |
Citaat:
|
Oh jeetje, ik heb mijn sperziebonen niet lang genoeg gewokt, nu lijkt het net alsof ik echte groente eet.
|
Citaat:
Ja he zeg voor mij is het ook nog zondag! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo, tijd voor een borrel! |
Ik mag vandaag patat, na een hele week vrij gezond eten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |