![]() |
wat s jouw style?
welk stijl kleren draag jij? skater? chique, klassiek, sportief? of heb jij zowat alle stijlen in je kledingkastje hangen?
x |
k kleed me skater maar k ben gewoon een viese stinkalto en een die-hard kakker (zo zijn er nog meer variaties van mij) *trots op zijn meerdere persoonlijkheden*
|
netjes/sportief
|
niet echt een stijl, zolang het maar geen felle kleurtjes heeft :)
|
Style :D:cool:
;) |
Citaat:
|
Niet echt een stijl maar gewoon een beetje van alles denk ik. Als het er maar mooi (verzorgd) uitziet en bij elkaar past.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm.....casual/trendy/sportief ofzoiets denk ik.
|
best wel netjes, maar soms ook wel eens wat 'extravagantere' dingen, denk aan roze broeken ed.
|
trendy/sportief/netjes/stijlvol/amsterdamse stijl :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trendy/trendy sportief
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trendy chique
|
Citaat:
Het is hier geen sociëteit ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk veel verschillende soorten stijlen door elkaar heen?!
Ik zou het niet weten... Beetje sportief met aparte dingen erbij ofzo? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
skater-chiq.
|
hm van alles wel, de ene dag 'skater' maar de andere dag weer redelijk 'gewoontjes' of 'trendy' verschilt heel erg veel eigenlijk, als het maar gewoon lekker zit en als ik het maar leuk vind, verder vind ik het allemaal niet zo belangrijk
|
Netjes/klassiek
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag het me af! Ik had het er laatst met een vriendin over dat ik niet echt 1 stijl heb. Ik heb hele nette kleding in mijn kast en ook veel sportieve kleding. Dat probeer ik een beetje te combineren.
Mijn kleding ligt aan mijn mood! Het liefst wil ik er mooi uitzien, bijvoorbeeld als ik met mijn vriendinnen de stad in ga. Als ik nergens zin in heb, me duf voel dan zie je dat ook aan me. Ik trek dan de meest lekker zittende kleding uit mijn kast. Voorbeeld: tijdens mijn examens ben ik een dag in mijn trainingsbroek naar school gegaan, omdat dat het lekkerste zat als je 3 uur moest zitten! |
Citaat:
|
ik ben een wandelende lollipop met bananensmaak
|
Citaat:
Maar ik draag eigenlijk van alles wel. |
Citaat:
:D |
Citaat:
ik heb een wah-wah-wah-wasmachine |
ik ben een overblijfsel van een gedachte van een indiaan of aboriginal gehuld in een alternatief oogende vertoning met de voorkeur tot een levensweg met inhoud.
|
Citaat:
|
hiphop
|
Citaat:
|
euhm...antiquity-goth, zoals t genoemd word, dus niet met bandshirts en spikes maar meer de romantische kant...
|
Ik heb zowel wijde broeken als een polo..
Volgens mij heb ik niet echt een stijl.. Jewel.. mijn stijl? :) |
geen stijl... rian-style.. zowiettz..?! njaahh vast wel...hehe
|
Ik draag graag wijde broeken en rokjes en daarboven iets traks of ik hou in ieder geval niet van wijde truien.
Kleurtjes is wel heel erg mijn stijl, en dan vooral kleur combinaties. (liefst bedenk ik nieuwe die bijna niemand draagd) Meestal is wat ik draag van katoen, ik hou namelijk niet van van die gemische producten (zo zie ik dat dan he) Doe mij maar natuur spul. (dit gaat eigenlijk verder in mijn hele lifestyle) Tsja, ik heb een Iris style. Van alles wat, maar er zit wel een hele duidelijke lijn in. Komt door mijn combineren, ik combineer alles met elkaar en dat vormt mijn stijl. (ok, ok leggings overgeslagen :D) |
Citaat:
En dat maakt het waarschijnlijk ook een beetje een mysterieuse style. |
Citaat:
|
ehm... beetje oldschool-alternatief-artyfarty-netjes.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |