Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   ben je snel verliefd? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=181562)

BELLEKE 09-08-2002 13:58

ben je snel verliefd?

k weet niet of die al geweest is maar bij deze ...

zijn jullie snel verliefd?

probleem is dat k heel snel wat ga voelen voor n jongen, nog n groter probleem is dat k daar helemaal niet snel van afgeraak... loop volledig op wolkjes en meestal een beetje veel te hard van stapel :p

Chloe Siere 09-08-2002 14:32

neej ik ben niet zo snel verliefd. soms wel, als die jongen me wel aanspreekt. dan kan k opeens verliefd op hem worden. maar vaak zat word k ook pas verliefd als k de jongen al een tijdje ken en als hij al een tijdje de moeite voor me gedaan heeft.

Spirit 09-08-2002 14:43

ik wordt heel snel verliefd, ik hoef een jongen die ik er leuk uit vind zien maar een paar keer te zien en ik ben al in de wolken :o

Ik weet nie hoe het komt, ik heb er verder nie echt veel last van behalve dan dat ik zo vaak aan die persoon denk, da's alles....

Unexplained 09-08-2002 14:59

Bij meiden binnen mijn interessegebied heb ik wel dat ik ze snel erg leuk vind.
Maar echte verliefdheid is slechts voor een paar weggelegd..

gizmo 09-08-2002 15:16

Nee ik word nie theel snel verliefd. Maar als er smsjes gestuurd worden heen en weer krijg ik gauw kriebels en dat gaat we lsneller over tot verliefdheid... *raar*

Smiley_Knorretje 09-08-2002 15:20

nee, absoluut niet
als ik verliefd ben dan duurt het minstens een half jaar, en daarna minstens een half jaar voor ik weer verliefd ben:(
Momenteel zelfs al meer dan een half jaar.
Best irritant eigenlijk. k Ben echt zo trouw als een hondje, ofzo

Freyja 09-08-2002 15:22

Nope, duurt lang, en altijd op de verkeerde tijd of op de verkeerde persoon... :(

Roozie 09-08-2002 16:05

Ja ik ben nog al redelijk snel verliefd! Is niet heel erg handig!

Gothic 09-08-2002 16:11

Nee, ik word meestal ook alleen verliefd op vrienden of mensen die ik al jaren ken...

Ik ben 1x 'verliefd' geworden op iemand die ik 1 avond gesproken heb, klikte gewoon goed. Heb hem niet meer gezien daarna. Maar normatiter duurt het tijdje, zoiets moet groeien, duurt heel lang en duurt anderzijds ook heel lang voor ik niet meer verliefd op iemand ben. Opzich lastig, maar ja

Remqo 09-08-2002 16:18

Ik kan wel snel iemand leuk lief en aardig vinden, maar ik word nooit verliefd. Ik vraag me steeds meer af of ik wel überhaupt verliefd kan worden :confused:

Diana's~Acolyte 09-08-2002 16:42

Nee ik word meestal helemaal niet snel verliefd maar ik vind wel snel iemand leuk of ik ga snel iets voor iemand voelen maar verliefd ben ik pas als ik iemand langer ken enzo....mjah als een jongen echt lief aardig mooi blablabla is kan ik wel snel verliefd worden ... hmm:D

Karliene 09-08-2002 16:47

Ik ben 2x echt verliefd geweest, voor de rest vond ik ze alleen maar erg leuk.

PardonMe 09-08-2002 17:05

hmzz tvalt opzich wel mee. meestal moet ik iemand wat langer kennen wil ik er echt verliefd op worden..
Maar wel dat ik mensen gewoon leuk vindt..

Jadis 09-08-2002 22:10

ik vind niet snel iemand leuk maar als ik een beetje verliefd begin te worden loop ik best wel hard van stapel.

Dminor 09-08-2002 22:17

Ik word wel snel verliefd, maar die liefde blijft dan ook wel heel lang steken.

Iduna 09-08-2002 22:27

Nee, ik vind iemand wel snel leuk en aardig.

miss Elise 09-08-2002 22:35

als ik n jongen zie kan ik in een x super verliefd op hm worden en dat blijft dan heeeeeeel lang :(
herken t dus wel, maar dan komt dr na n tijdje oppeens n jongen die nog veeeeeeeel leuker is en dan wordt ik verliefd op hem...

Ninnoc 09-08-2002 22:46

nee al kan ik wel snel vallen voor illusies (leuke italiaantjes enzo, ik weet heus wel dat het een illusie is, ik ben geen dom schaap, maar ik vind het gewoon leuk)

Sookie 09-08-2002 23:01

Nope. Ik kan wel snel tot de conclusie komen dat iemand "cute" is, maar echt verliefd...nope. Ben in mijn leven een keer echt verliefd geweest en daarvoor heb ik de jongen eerst goed leren kennen. Zijn uiterlijk speelde in het begin helemaal geen rol. Dus ik kan zeggen dat ik pas verliefd word als ik iemand goed ken.

a new noise 09-08-2002 23:09

Citaat:

Unexplained schreef:
Bij meiden binnen mijn interessegebied heb ik wel dat ik ze snel erg leuk vind.
Maar echte verliefdheid is slechts voor een paar weggelegd..

Angel Of Faith 11-08-2002 12:21

Nope, ik ben totaal niet vlug verliefd, ben nog maar eenmaal echt echt verliefd geweest :( . Denk dat ek nog nie echt klaar ben voor een relatie, wil nog wat profiteren van m'n jonge leventje. Ja ben een levensgenietertje :D . Maar 'k denk dak het nu toch wel weer te pakken heb :p .

xxx
Faith

Alicia Silverstone 11-08-2002 12:24

Citaat:

BELLEKE schreef:
probleem is dat k heel snel wat ga voelen voor n jongen, nog n groter probleem is dat k daar helemaal niet snel van afgeraak... loop volledig op wolkjes en meestal een beetje veel te hard van stapel :p
Bij mij precies hetzelfde :S

nare man 11-08-2002 12:56

Ik word absoluut niet makkelijk verliefd. Ik ben maar twee keer in m'n leven echt verliefd geweest, ook, en telkens op meisjes die ik daarvoor al geruime tijd vriendschappelijk kende en waar ik goed mee omging en omga. Liefde op het eerste gezicht bestaat voor mij niet, uiterlijk doet me vaak ook vrij weinig. Het gaat mij meer om een maatje, een écht goede vriendin. Jammer genoeg vinden meisjes een jongen dan al heel snel 'gewoon een goede vriend' en zien ze je niet meer als serieuze kandidaat, en als je dan later nog een keer verliefd op ze wordt...:( (Zie het aantal topics 'help, mn beste vriend is verliefd op me')

Mark 11-08-2002 13:23

Citaat:

BELLEKE schreef:
k weet niet of die al geweest is maar bij deze ...

zijn jullie snel verliefd?

Precies hetzelfde

zeep007 11-08-2002 15:10

nee. ik wordt niet snel verliefd....
Ik zie niet veel van die bijzondere mensen. :( die mijn aandacht langer vasthouden dan 1 minuut.

lieve 11-08-2002 15:40

Nope ben niet snel verliefd!

feline 11-08-2002 16:21

Nee, totaal niet.

luckyleo 11-08-2002 16:34

Nee, helemaal niet snel, moet echt een tijdje duren.

WolterB 11-08-2002 20:13

nee, absoluut niet, ben nu 2x echt verliefd geweest

Severus 12-08-2002 21:07

Nee, absoluut niet. Ik ben nu 17 jaar oud en ik ben maar 1x echt verliefd geweest. Ik ben een heel gesloten persoon en eigenlijk ook een beetje afgestompt qua gevoel, dus ik word heel erg moeilijk verliefd. Het is nog gemakkelijker voor mij om compleet gek te worden inplaats van verliefd, als je begrijpt wat ik bedoel.

Mijn eerste verliefdheid heeft mij direct verwoest van binnen, ik ben echt kapot van binnen en wil nooit meer verliefd worden. Liefde is toch alleen maar ellende. Dus, nu word ik nog moeilijker verliefd dan voorheen. Maar goed ook, want liefde is nergens goed voor. Ik voel me goed in mijn eentje.

Ripper

Blenderhead 12-08-2002 21:13

nee. k word abosoluut niet snel verliefd maar als k dat eenmaal ben duurt dat ook best lang... ( ook als t uit is :( )

maar jah....

Lethalis 12-08-2002 21:16

Nope, het komt zeer zelden voor dat ik verliefd ben.

Pinkish Dress 12-08-2002 21:25

Ik niet...
Ben in mijn leven 2 keer echt verliefd geweest denk ik.
Nuja, van 1 weet ik zeker dat het echt verliefdheid was, en nog steeds is..
Ik vertrouw mensen niet zo snel.. iets wat voor mij in een relatie best wel erg belangrijk is.

EvilSmiley 12-08-2002 22:35

mwah komt wel vaak voor dat ik denk van "Hey, kijk nou, ik heb nog wel een vacature voor jouw liggen :p "

Maar obsessief gedrag... dan moet ut wel een engeltje zijn hoor :D

the exploding boy 12-08-2002 23:25

Neej ik ben eigenlijk pas 1 keer ECHT verliefd geweest. In de trant van dat ik meer verliefd was dan anders, maar dat viel mij toen pas op :(
Ik zeg wel snel van "heej leuk jochje" maar dat bekent gewoon dat ik iemand leuk vind om mee om te gaan.

Orion16 13-08-2002 18:25

Citaat:

Morgan schreef:
Nope, duurt lang, en altijd op de verkeerde tijd of op de verkeerde persoon... :(
Heb ik ook..ik bedoel ik ben wel verliefd geweest, ooit eens, maar ik kan niet eens meer voor de geest halen hoe dat voelt...damn!

lady_x 13-08-2002 18:44

Echt verliefd nee maar wel aantrekking tot. En dat al te vlug eigenlijk, zoals liefde op het eerste gezicht heb ik ook snel maar gaat vlug over als ik die persoon beter leer kennen. Tja, ik geraak er zelf soms niet uit, liefde is 'n mysterie.

rozijntje 13-08-2002 20:05

ik niet. en als ik verliefd wordt, ook voor heel lang. de huidige al meer dan 10 maanden. damnit.

Psssttt NL 13-08-2002 20:39

ik soms ligt eraan, ik vind iemand snel leuk, maar verliefd word ik niet snel, het komt van zelf meestal na een tijdje :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.