![]() |
Meettopic 22 oktober 2010 vervolg!
Heeft er iemand voor mij een bedje om in te slapen:bloos:
|
Ik kan er nog geen uitsluitsel over geven, ik heb al wat loges. Als mijn huisgenoten niet thuis zijn dat weekend kan het makkelijk, maar mijn huisgenoten weten echt nog niet wat ze dat weekend doen :)
|
Wat: Dans & Pr0n meet (90's Now)
Wanneer: vrijdag 22 oktober Waar: Tivoli Utrecht Komen: Sann Carn Absinthe Trimm Trabb (iig 's avonds!) Lorelei Rationeel Heeft het voornemen te komen: Medeia Commendatore Havock Deadlock Misschien: Babs Metroid Eric (white trash) Rense (biertank) Martino Queasy Tigerly Infidel Forever Zijn daar al: Lentekriebel Bij de premeet: Sarah Etmakas Egon Medeia Linooz Als White Trash komt: Changshan Zit graag aan de babyzachte billetjes van Carn: Deadlock Mephisto Tigerly Trimm Trabb Changshan |
Citaat:
|
Wat: Dans & Pr0n meet (90's Now)
Wanneer: vrijdag 22 oktober Waar: Tivoli Utrecht Komen: Sann Carn Absinthe Trimm Trabb (iig 's avonds!) Lorelei Rationeel Heeft het voornemen te komen: Medeia Commendatore Havock Deadlock Misschien: Babs Metroid Eric (white trash) Rense (biertank) Martino Queasy Tigerly Infidel Forever Komen niet: Wheezle Zijn daar al: Lentekriebel Bij de premeet: Sarah Etmakas Egon Medeia Linooz Vind het lijstje te lang en onoverzichtelijk: CM Zit graag aan de babyzachte billetjes van Carn: Deadlock Mephisto Tigerly Trimm Trabb Changshan |
ja hé die heb ik net gepost!
|
Vind het lijstje te lang en onoverzichtelijk: CM
|
Ik stond op die van jou bij de komen lijst.
|
Oh. gefixt
|
ik kan nog wel iemand kwijt maar dat past niet op de fiets, en dan zit je sowieso bij twee Richtige Männer!
|
Citaat:
|
O ja, stel dat ik bij de pre-meet lam ga worden, mijn goeie voornemens vergeet, en toch mee ga, dan zoek ik ook nog een slaap plek, bij voorkeur een hetro vrouw, of twee.
|
Citaat:
|
Volgens mij kan het lijstje wel wat aanpassing gebruiken :o
Wat: Dans & Pr0n meet (90's Now) Wanneer: vrijdag 22 oktober Waar: Tivoli Utrecht PRE MEET Komen (waarschijnlijk) Sann Absinthe Lorelei Mephisto Martin Commendatore Metroid Medeia Sarah Etmakas Linooz Komen misschien Carn (vanaf 21.00) Rationeel Deadlock White Trash Changshan Biertank Creative Music Queasy Infidel Tigerly Havock forever Waarschijnlijk niet Trimm Lentekriebel Wheezle DANS EN PRONMEET Komen (waarschijnlijk) Sann Carn Absinthe Trimm Trab Lorelei Rationeel Deadlock Mephisto White Trash Martin Changshan Commendatore Lentekriebel (is daar al) Komen misschien Biertank Creative Music Infidel Metroid (ookal heeft ie wss niet gezegd, gezien zijn daarna gedane uitspraken zet ik 'm toch bij misschien) Havock forever (Waarschijnlijk) niet Medeia Tigerly Queasy Sarah Wheezle Etmakas Linooz
Spoiler
Mocht je vinden dat je in het verkeerde rijtje staat dan moet je dit maar weer aanpassen :o. |
Je doet het verkeerd sann. :(
Ik kom niet naar de pre als ik niet uitga. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn huis voldoet, maar ik weet dus nog niet of ik plek heb! |
zo, ook mn amigo heeft zn ticket dus it is on.
|
Pruttel, ik weet niet zo goed wat ik moet doen. :| Aan de ene kant wil ik heel graag en lijkt het echt gaaf te worden met al die mensen die komen en zo, aan de andere kant vind ik het toch net iets te duur om het risico te nemen en dus maar ''op goed geluk'' een kaartje te kopen.
|
gewoon komen.
|
Citaat:
|
Kaartje is in de e-pocket!
|
Dat had ik gedaan sann.
anyhow laat maar zo. |
Je hebt me uit het lijstje gegooid Sann ;) en ik weet het nog niet zeker want het ligt er beetje aan of ik slaapplek heb en dat weekend naar huis moet of niet
|
tvp
|
Citaat:
|
Citaat:
ps: sann, kan ik geen matje meenemen en op de gang slapen?:O |
uh, ik woon in Utrecht :D
|
waarom zeg je dan dat eindhoven vet is?:P:P
|
waarom betwijfel je mijn uitspraken :mad:
|
Ik kijk wel naar mijn levels van lamheid om de avond zelf en bepaal dan of ik met de nachtnet trein/eerste gewone trein richting huis ga, of dat ik halfdood op iemands bank beland.
|
tvp, jeweet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een assessment de 22ste :D;;d;:D::D:
|
Hoeveel kost een kaartje eigenlijk?
|
onbetaalbaar en alles
|
Wat een kuttopic hebben jullie er in 1 middag van gemaakt :mad: ik vind mijn lijstje prachtig en wee je gebeente die dat tegenspreekt!
@CM sorry, maar dan lig je midden in het gangpad tussen de woonkamer en de keuken. Niet handig. Als het huis voor mij is het weekend wil ik 'm met alle liefde volproppen met forumers, maar als m'n huisgenoten thuis zijn vind ik het niet zo'n fantastisch plan :o. @Noodles 11 euro. |
weedde je m'n gebeente maar!
|
Spam de boel eens niet onder.
Een discussie over de lijstjes (N):D Die heb ik verwijderd. |
Citaat:
sorry queasy vanaf nu doe ik weer ontopic! *kusjeplak* :bloos: |
Citaat:
Wat een onzin zeg! M&M!:mad::mad::mad::mad: |
-kijkt nu al uit naar de batsverhalen-
|
We kunnen er wel een weddenschapje van maken! Wie gaan wie batsen op de pr0nmeet 2010? :cool:
|
Ik geloof er geen snars van.
|
Ik zou best willen wedden dat ik ga batsen op de prive aftermeet maar ik denk dat ik eerst vooral heel hard in slaap ga vallen :o :D
|
Ik wilde net een 10tje op lorelei en rationeel zetten :D:D
|
Nja, 't is maar net wat je nog verstaat onder de meet... als de volgende ochtend ook meetelt.. :D:D
Edit: of de paar uur ervoor :P |
ah, dan kunnen we allemaal de vraag stellen, "en, hoe was het batsen?"
|
nou volgens mij gaat er niet veel gebatst worden hoor.:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |