![]() |
gedicht over zingen
zing mee!
Ik zing De stilte om me heen geeft me kracht om door te gaan Mensen staren me aan alsof ik het enige stukje kleur ben in een wereld van zwart en wit De takken van de bomen bewegen op het ritme van het lied Ik zing Zet alles op alles Het gaat zo gemakkelijk Ik zing en de wereld zingt mee. ik ben hier echt heel trots op. het gaat echt over mezelf |
Ik vind dat je erg sterke zinnen hebt gebruikt. (Dat betekend dat je niet te veel woorden hebt gebruikt) en dat vind ik wel fijn! Ik vind wel dat je een beetje verzwakt naar het einde toe. Het begin vind ik goed, maar het einde wat cliché. Oh en, heb je bewust het eerste woord zonder hoofdletter gedaan?
Fijn dat je er zo trots op bent! :) Ik vraag me alleen af wat het toe voegt aan het gedicht. Maar dat moet je verder zelf weten. ;) |
dank je.
nee, ik zette het er gewoon onder. weet niet waarom. dat hoofdlettertje was ik vergeten. Oeps..... |
Hey! Ik ken deze. Jij bent Natasha op puberpoezie, niet? ;) Ik ben Dreamer, trouwens, al ben ik nu even niet zo heel actief. :')
Ik vind je gedicht een beetje eenvoudig. Minimalistisch, zeg maar. Zelf vind ik dat weer wat minder, maar goed. Mensen staren me aan alsof ik het enige stukje kleur ben in een wereld van zwart en wit Dat stukje vind ik mooi! Met de rest heb ik eigenlijk niet zo heel veel. Het is allemaal, tja, het raakt me niet zo. Beetje standaard. Hoewel die takken ook wel leuk is, maar om alléén takken als voorbeeld te gebruiken (terwijl je zegt dat de héle wereld meezingt) vind ik eigenlijk een beetje raar. Ik mis een beetje de rest van de dingen die ook meezingen, of zoiets. Maar wel mooi als je zingen kan, zeg. Ik kan het niet. Ik kan alleen dichten ofzo. Een beetje. :') |
Ik ben totaal met Em. in deze!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |