Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Meisje op school (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1815744)

Lemar 29-09-2010 00:22

Meisje op school

Nou, ik heb ook soms neigingen om een meisje in me klas te pakken en gewoon lekker vrijen. het enige probleem is ze ziet me niet eens staan en ik durf niet met haar te praten. Komt ze zo de volgende dag met leggings(echt lekker), kort rokje en hoge hakken naar school. Man ik wil haar gewoon pakken.. Maar ze ziet me niet staan:(. Heeft iemand misschien nog tips?

Dittrich 29-09-2010 07:50

Ja, dat deze post gewoon in een eigen topic hoort te staan, en ook niet op Seks, maar beter op L&R past. Dus, post afgesplitst en als topic naar L&R verplaatst.

Kikaa 29-09-2010 07:58

Ja stoppen. Ik zou haar sowieso niet zomaar pakken, bij geen 1 meisje. En als ze je niet ziet staan dan moet je er gewoon helemaal mee stoppen. Het is kansloos.

FluffyKitten 29-09-2010 08:53

Citaat:

Lemar schreef: (Bericht 30902310)
Nou, ik heb ook soms neigingen om een meisje in me klas te pakken en gewoon lekker vrijen. het enige probleem is ze ziet me neit eens staan en ik durf niet met haar te praten. Komt ze zo de volgende dag met leggings(echt lekker), kort rokje en hoge hakken naar school. Man ik wil haar gewoon pakken.. Maar ze ziet me neit staan:(. Heeft iemand misschien nog tips?

Minder films kijken waarbij mannen gewoon opeens de vrouw pakken :|

Cherry Springs 29-09-2010 09:11

En er niet vanuit gaan dat je haar uberhaubt zomaar zou kunnen 'pakken'. Wat dacht je van eerst een praatje met haar maken, of is dat te ouderwets voor je? ;)

hookee 29-09-2010 10:20

"Gewoon pakken" klinkt als "verkrachten", ik zou als ik jou was mijn hormonen proberen in toom te houden, anders zit je in no-time in een heropvoedingskamp (om aan de gevolgen voor het meisje maar niet te denken)
Als ze geen interesse toont mag je verder dromen maar niet aankomen !
Als ze wel interesse toont mag je ook dromen, ZIJ bepaalt of laat toe wanneer er wat gebeurt.
Maar gezien je geschatte leeftijd van 14 zou ik sowieso nog een jaartje of 2 wachten.

spiderhomer 29-09-2010 22:54

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 30902714)
"Gewoon pakken" klinkt als "verkrachten", ik zou als ik jou was mijn hormonen proberen in toom te houden, anders zit je in no-time in een heropvoedingskamp (om aan de gevolgen voor het meisje maar niet te denken)
Als ze geen interesse toont mag je verder dromen maar niet aankomen !
Als ze wel interesse toont mag je ook dromen, ZIJ bepaalt of laat toe wanneer er wat gebeurt.
Maar gezien je geschatte leeftijd van 14 zou ik sowieso nog een jaartje of 2 wachten.

QFT
Maareh als zij er klaar voor zou zijn en jij niet bepaal jij het hè!

hookee 30-09-2010 01:02

Citaat:

spiderhomer schreef: (Bericht 30905310)
QFT
Maareh als zij er klaar voor zou zijn en jij niet bepaal jij het hè!

Uiteraard, dit was dan ook gericht aan de topicstarter, die er blijkbaar helemaal klaar voor is...

Alpha_Omega 30-09-2010 09:54

Als je haar echt leuk vindt (en dan bedoel ik haar innerlijk) probeer dan gewoon eens over koetjes en kalfjes te praten en haar te leren kennen; en kijk dan of het iets kan worden.
Als je haar alleen lichamelijk zit zitten dan zou ik gewoon je hormonen in bedwang houden en wachten tot je een echt speciaal iemand tegenkomt.
Sowieso kan wat respectvoller over het andere geslacht denken geen kwaad. :)

Offtopic: Dit topic kan de verkeerde kant uit gaan dus ik houd het in de gaten

gohard11 30-09-2010 14:17

WTF hoezo respect voor vrouwen? Meiden zijn niet zomaar dingen om te "pakken". Je moet respect voor vrouwen hebben. Geen wonder dat ze je niet ziet staan. Ga maar eerst respect leren hebben......

N00dles 30-09-2010 15:03

Denkt nou iedereen echt dat die gast ook echt dat meisje wil aanranden? :facepalm: Het is gewoon zijn manier om te zeggen dat ie opgewonden van d'r raakt.

OT: Maak eens een praatje met haar.

BlackBetty 30-09-2010 15:42

De TS is 13 jaar.

Je hebt blijkbaar last van je hormoontjes. Dit zijn beestjes in je lijf die bijvoorbeeld opgewonden maken als je iets aantrekkelijks ziet.

Ik zou nog maar een paar jaar wachten met het "pakken" van iemand, zowiezo is dat niet echt een juiste instelling.

Verder, als ze je al helemaal niet ziet staan probeer dan op te vallen bij haar, lukt het niet. Geef het dan op.

gohard11 30-09-2010 18:07

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 30906780)
Denkt nou iedereen echt dat die gast ook echt dat meisje wil aanranden? :facepalm: Het is gewoon zijn manier om te zeggen dat ie opgewonden van d'r raakt.

OT: Maak eens een praatje met haar.

Opgewonden van iemand raken hou je toch voorjezelf? of heb ik dat nou fout...?

Alpha_Omega 30-09-2010 19:28

Citaat:

gohard11 schreef: (Bericht 30907868)
Opgewonden van iemand raken hou je toch voorjezelf? of heb ik dat nou fout...?

Dat hoeft niet per se hoor; maar het is meer het taalgebruik wat iets genuanceerder kan.

gohard11 30-09-2010 21:13

Citaat:

Alpha_Omega schreef: (Bericht 30908176)
Dat hoeft niet per se hoor; maar het is meer het taalgebruik wat iets genuanceerder kan.

Ok... Maar toch... Eigenlijk vraagt hij hoe hij haar overkan krijgen om met em te neuken... Ik vind dat dat niet kan maarja.. Thats just me

Girl-Lara 30-09-2010 21:34

Ben jij wel helemaal lekker
meisjes zijn niet om te pakken?

Alpha_Omega 30-09-2010 22:53

Citaat:

gohard11 schreef: (Bericht 30908573)
Ok... Maar toch... Eigenlijk vraagt hij hoe hij haar overkan krijgen om met em te neuken... Ik vind dat dat niet kan maarja.. Thats just me

Jij zegt dat je opwinding moet verbergen, daar ben ik het niet 100% mee eens; Ik ben het er wel mee eens dat hij niet alleen haar in bed moet proberen te krijgen.

gohard11 01-10-2010 17:56

Citaat:

Alpha_Omega schreef: (Bericht 30908796)
Jij zegt dat je opwinding moet verbergen, daar ben ik het niet 100% mee eens; Ik ben het er wel mee eens dat hij niet alleen haar in bed moet proberen te krijgen.

ok begrijp et (y)

LW 04-10-2010 17:37

Heb is een beetje respect please....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.