Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Twijfels (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1815780)

Dais93 29-09-2010 14:02

Twijfels

Heeyy

ik zit ergens mee...
Sinds zaterdag heb ik dus verkering gekregen.
Met een jongen die ik 4 september had ontmoet en best leuk bleek te vinden. En zaterdag hadden we met elkaar afgesproken. En voor ik het wist hadden we dus al iets het is eigenlijk dus veel te snel gegaan. Eerst vond ik het prima zo. Maar elke dag ga ik steeds meer twijfelen of ik wel echt verliefd ben. Ik weet het echt niet meer.. zaterdag zie ik hem weer maar zie er best wel tegen op....

Wat moet ik doen?

Daantjer 29-09-2010 14:49

verliefdheid en leuk vinden zit nog wel een verschil tussen, en je leert pas iemand kennen als je écht wat hebt. Denk nu niet: ik maak het uit, maar kijk even tot zaterdag en laat alles bezinken. Dan moet je weer even zien, als je later echt het gevoel hebt van 'Dit gaat het niet worden' moet je het uit maken, maar anders kan je nog krijgen dat je hem uiteindelijk tóch wel leuk vindt

A Capelle 29-09-2010 15:06

Ik zou het uitmaken, ik vind dat je pas verkering moet nemen als je zeker weet dat je hem leuk vindt.

BlackBetty 30-09-2010 15:50

Citaat:

TBTL schreef: (Bericht 30903734)
Ik zou het uitmaken, ik vind dat je pas verkering moet nemen als je zeker weet dat je hem leuk vindt.

(y) Vind ik ook, toch zou ik wel wachten tot zaterdag, als het een bevestiging voor je gevoel geeft kan je het daarna alsnog uitmaken.

Gilraen 30-09-2010 16:36

Citaat:

daantjer schreef: (Bericht 30903676)
verliefdheid en leuk vinden zit nog wel een verschil tussen, en je leert pas iemand kennen als je écht wat hebt. Denk nu niet: ik maak het uit, maar kijk even tot zaterdag en laat alles bezinken. Dan moet je weer even zien, als je later echt het gevoel hebt van 'Dit gaat het niet worden' moet je het uit maken, maar anders kan je nog krijgen dat je hem uiteindelijk tóch wel leuk vindt

Sluit ik me bij aan, ik heb dit ook vaak meegemaakt en het werd steeds niets. Totdat ik iemand tegenkwam die tegen me zei dat ik het gewoon een keer moest proberen en sindsdien ben ik met hem samen.

xjonathan 30-09-2010 22:36

^^ Deze gasten hebben het goed met je voor...
Maar je moet toch zelf je hart volgen. Want ik ken iemand waarbij dit slecht afliep.

Ze gaf zichzelf 100% voor de relatie.
Ze gaf maar en gaf maar, en kreeg neits terug.

Ze voelde zich misbruikt, en sinds dien heeft ze angst voor een relatie.

En toevallig heb ik nu een oogje op haar :'(

partyanimal17 02-10-2010 11:07

Heee Dais!

Jouw probleem komt me heel erg bekend voor! Ik heb namelijk ook eens veel te snel verkering genomen met iemand, en was ook niet echt verliefd op hem. Je ziet dan inderdaad op tegen elk afspraakje... Als je echt heel erg verliefd bent op iemand kun je dus niet wachten om hem te zien...:D Als je er tegenop ziet, is dat een heel slecht teken...
Mijn tip, maak het uit!

FluffyKitten 02-10-2010 12:15

Citaat:

xjonathan schreef: (Bericht 30908759)
^^ Deze gasten hebben het goed met je voor...
Maar je moet toch zelf je hart volgen. Want ik ken iemand waarbij dit slecht afliep.

Ze gaf zichzelf 100% voor de relatie.
Ze gaf maar en gaf maar, en kreeg neits terug.

Ze voelde zich misbruikt, en sinds dien heeft ze angst voor een relatie.

En toevallig heb ik nu een oogje op haar :'(

Ik heb dat ook gehad.
Ik gaf er veel voor, bijna dagelijks 10km naar haar huis gefietst (en ook nog terug)
Cadeautje af en toe etc. maar ik kreeg zo ongeveer nooit iets terug.

xjonathan 02-10-2010 16:38

Een ding staat vast, we leren allemaal bij op dit forum XD
en Liefde is een zeer kwetsbaar gebied. Dus een voorzichtige aanpak is nodig.

Ik leef met je mee "FluffyKitten", want die vriendin van me had tranen in de ogen toen ze dat zei... :'(
en ik heb nog steeds een oogje op haar, terwijl ze nog bang is voor relaties.

grtjes

Rysair 03-10-2010 16:43

Citaat:

FluffyKitten schreef: (Bericht 30912361)
Ik heb dat ook gehad.
Ik gaf er veel voor, bijna dagelijks 10km naar haar huis gefietst (en ook nog terug)
Cadeautje af en toe etc. maar ik kreeg zo ongeveer nooit iets terug.

Ik leef met je mee. Ik weet hoe het is om elke dag 20km te moeten fietsen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.