![]() |
lekkerste standje
wat vinden jullie nou het lekkerste standje?
|
Wat vind jij het lekkerste standje?
|
Dat is persoonlijk.
Ik vind persoonlijk cowgirl(amazone heet ie volgens mij in t nederlands:P) geweldig, omdat door mn ''afmetingen'' een meisje dan zelf kan controleren hoe hard ze wilt gaan. En doggy is super. En bij missionaris heb je het gevoel dat je heel dicht tot elkaar bent, maar dat is meer voor ''the love making'' dan alleen pure sex ;P |
Hoezo moet het aan je 'afmetingen' liggen of het meisje de controle kan nemen als zij bovenop zit of niet? Dat wil met een penis van normale grootte ook prima. :confused:
|
Citaat:
|
Even er vanuitgaande dat je al eens seks hebt gehad, is het gebruikelijk dat de topicstarter zelf ook antwoord geeft op zijn/haar eigen vraag. Tenzij je het echt niet weet natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Er is niet 1 standje wat ik het fijnst vind, dat ligt meer aan de bui waarin ik (we) verkeren |
Achso, op die manier. Ik begreep 'm even verkeerd. (y)
Even ontopic: bij mij wisselt het nogal, eerst heel erg fan van doggy maar nu vooral missionaris en ik op m'n zij, hij achter mij. |
Pfoe, dat wisselt heel erg, soms heb ik zin in controle, soms wil ik juist dat we samen kunnen sturen en soms wil ik volledig gestuurd worden. Als de sfeer bijvoorbeeld een beetje gehaast is, dan vind ik het heel leuk om het staand te doen, maar als we veel tijd hebben, heb ik daar weer helemaal geen zin in :P
|
Ik vind missionaris het fijnste, gewoon omdat je dan elkaar aan kunt kijken, kan zoenen, lekker kan knuffelen en dat vind ik ook fijn bij seks :)
|
haha ik vind persoonlijk eigelijk wel heel veel standjes superlekker.
het lekkerst als ik bovenop zit. |
ik vind het op zij honjes het lekkerst om mijn vrouwtje te nemen.
|
heb nog niet zoveel ervaring maar als ik boven opzit vind ik het lekkerst, kan ik bepalen hoe snel en hoever erin, en ik kan dan met mijn clitoris over zijn, ja hoe noem je dat deel?? onderbuik heen wrijven
|
doggy styl
|
Weense oester heet het geloof ik, pas geprobeerd, is echt lkkr
|
ik vind het lekker om de leiding te nemen :$
dus amazone!:D |
Missionaris, op zn hondjes en lapdance.
|
Geile seks:
hmm...de controle over nemen van haar, van achteren, waarbij zij ligt op haar buik, haar haar vasthoudend of kont. Passionele seks: Zittend, missionaires Snelle seks: Zij ligt, ik pomp (haha klinkt stom! :D) |
Citaat:
Klinkt wel goed :D |
Citaat:
|
Ik vind zittend het lekkerst;). Het is een intieme positie en je kan elkaars lichaam een beetje verkennen. Ik ben ook een groot fan van Doggy-Style!:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt idd aan mn bui. Soms wil ik het heel intiem, dus missionaris, maar soms ben je ook gewoon zo geil dat het niet hard genoeg kan, dus lekker doggy :D Dan is het trouwens ook heerlijk om bovenop te zitten :)
|
Ik houd van de 'cowgirl', oftewel 'de amazon'. En dan met mijn borsten spelen, volgens mij geniet de jongen dan vooral ook van het uitzicht :P
En doggy is heerlijk, lekker diep. Maar soms is het fijn als hij bovenop gaat als ik gewoon uitgeput ben geraakt. |
Afwisseling, maar dat geldt denk ik voor iedereen.
Schildpad (meisje plad op dr buik) vind ik wel een erg fijne die de meeste mensen over t hoofd zien though (y) |
op z'n hondjes, of de amazone waarbij ze op me zit, de missionaris, om maar effe een paar te noemen. Maar variatie is wel belangrijk. dan heeft zij er ook wat aan,(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind de afwisseling het fijnst;)
en ander het 'gewone' |
Voorkeur voor standjes heb ik niet direct ik vind variatie lekker, ook een mogelijkheid is dat ik rechtop blijf staan, met een voet op een kruk of trede, een houding die vele vrouwen aannemen om een tampon in te brengen, hij houd me dan bij mijn heupen vast, en stoot heerlijk zijn penis achterlangs bij me naar binnen, maar soms vind ik het wel fijn om hem even te domineren, nou niet echt domineren, Ik noem het standje de cowgirl. Wanneer hij op zijn rug ligt en ik op zijn penis zit, en mijn kutje met de beweging van een zuiger van boven naar beneden over jou lul laat schuiven/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Honingpotje en missionaris
|
Ohja ook nog matroos en lotus.
|
doggy for sure ;)
|
Ook doggy ;)
|
Ik onderop en mn meisje bovenop als een cowgirl;) Het liefst ook nog in een stoel ofzo.
|
Meisje ligt op rug, ik lig op buik op haar, maar dan andersom. Zij kan mij pijpen, ik haar beffen of voeten likken.
|
Citaat:
|
62 is erg leuk en doggy
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |