![]() |
Band oprichten
Hallo,
Ik wil heel graag een band oprichten, maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet doen... Ik ben net begonnen aan mijn vijfde jaar piano, en ik ben 13. Ik zoek mensen van ongeveer dezelfde leeftijd, uit Groningen, met minstens 2 jaar ervaring. En ik zoek tips, en een repetitie ruimte. Ik heb eigenlijk nog helemaal niks. Oh ja, ik speel graag covers van (recente) Top-40 nummers. Als trouwens iemand nog een pianist in een band zoekt, die voldoet aan bovenstaande eisen (...) zou ik dat ook wel willen doen. Dus als iemand tips of interesse heeft reageer please! |
Ik neem aan dat je op een school zit :S ja toch :P
Op de meeste scholen wordt muziekles gegeven dus als je gewoon op school kan regelen dat je daar kan oefenen. Je hebt dan instrumenten en een gratis oefenruimte ;) Waarschijnlijk zitten er ook wel muzikale mensen bij je op school. dus ook kan je nu weer op school (aan je muziekdocent) vragen of ze nog een gitarist? bassist? drummer? zanger? kennen die dat wel leuk lijkt :) Dit is de makkelijkste manier naar mijn idee om te beginnen succes (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Dankje! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |