![]() |
wel versaaid! #1141
verzin maar een titel, lui volk.
|
Saaisoep
|
Erwtensaai
|
Saaipel!
|
Wel versaaid :D <3
|
Saaipel en erwtensaai #1141
|
Citaat:
|
happy saaicore megamix
|
Erwtensaai :y
|
Oh, leuke titel!
|
stop maar met verzinnen, ik hou verdomd lekker deze
|
Ohja dit wilde ik nog in het andere topic posten maar goed.
Ik vind het wel lekker ruiken hoor en ik ben absoluut geen fan van zweet. Heel jammer dat het er zo vies uitziet, volgens mij heb ik het voor mijn 10de daarom ook niet gegeten. Maar nu vind ik het af en toe wel heel erg lekker (Y) BOEIEND HE :):):) |
Ik heb net heel hard tegen mijn broertje geschreeuwd en dat vind ik heel dapper van mezelf :cool:. Gelukkig hoef ik nog maar drie jaar met hem in een huis te wonen :o /zeur
|
ik droomde vannacht heel de tijd dat ik in slaap viel :o
|
Ik kan het vandaag bijzonder goed met broerlief vinden.
|
Hoe voelt dat dan, in slaap vallen?
|
Citaat:
|
Dag mensen, aangezien ik wel een leven heb maar het niet kan leven momenteel, ben ik weer eens hier. En ik deel u mee: vroeger noemde ik ''pailletten'' steevast ''piewetjes'' en ik kwam er pas een jaar of wat geleden achter dat ''ik heb geen flauwe notie'' de correctie versie is van ''ik heb geen flauwe noodzee.''
:) |
en ik heb mensen een schattig laten maken van tepels van andere personen, die moesten ze dan tekenen op waar formaat. Het was me een dag.
|
Het is meer dat ik dan iets post en dan blijkt het niet meer in het topic te mogen. Vervolgens kopieer ik het en dan moet ik het maar ergens dumpen want anders heb ik het idee dat er iets onder ctrl v zit. Heel vreemd. Als daar een lange tijd overheen gaat dan weet ik niet meer precies wát er is gekopieerd maar meestal weet/voel ik dat er iets onder ctrl v zit. Ok therapieeee time :)
|
Citaat:
|
WT mag hoog in de dwangneuroselijst :):)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Telefoongesprek ik en keelontsteking en een vriend. 'BEN JE DAAR? wacht kut verbinding ook altijd, ik bel je wel terug'. (poging 2) 'Fuck Eric ik kan je niet verstaan, die verbinding doet raar denk ik.. wát? huh waarom praat je zo zachtjes?:S:S:S'?
Als ik niet als marktverkoper praat raken mensen overduidelijk in de war :p |
Citaat:
|
Citaat:
De titels beginnen op te geraken. |
Ik wordt heel vrolijk van pyromid. :bloos:
|
zo, er weer 9 uur op zitten. tijd voor huis!
|
Citaat:
|
Oh vanavond moet fc twente spelen :cool:
Maar dat interesseert jullie vast niet:( |
Klopt :p
|
Citaat:
|
Oh hi.
|
Goedeavond!
Ik wil alleen even zeggen dat ik erwtensoep er ook echt vies uit vind zien en daarom eet ik het ook niet :o |
Erwtensoep ik gewoon lekker :cool: eigenlijk bijna alle soep
|
Ik had vandaag kippensoep. (y)
|
Citaat:
|
Nieuwe avatar :o
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fuck nu heb ik weer trek.
|
Hallo!
|
Citaat:
|
Zo eindelijk weer thuis. Het is dat het eten @ werk doorbetaald was want anders ;x het was echt vies. En nu heb ik nog een paar dagen nodig om te leren, maar die zijn er niet :'(
|
Citaat:
|
Wat is een Gutdag, oh Panda?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |