![]() |
Slecht nieuws voor mensen uit Eindhoven en omgeven
Dit hoorde ik vanmorgen op omroep brabant:
Citaat:
(n) |
LOL
dat is echt een droevige situatie nu vind ik MTV echt een kutzender maar dat kunnen ze echt niet maken ik zou een actie groep opstarten! |
telsell, god wat triest, dat ipv van mtv, wat denken ze daar wel niet????? na ja, kwoon er niet, dus veel boeit het me nie.
|
Maar TellSell is leuuuuukk!! :rolleyes:
|
..en ik had net voor mezelf besloten dat ik een kabelaansluiting ga nemen als ik daar woon :S
|
nog meer tell sell!?
ik kom snachts al niks anders meer tegen op tv |
godver de godver eerst halen ze al eurosport van de kabel af en nou ook nog mtv (niet dat ik er zoveel naar kijk) maar dan komt er ook nog dat telsell voor in de plaats :mad:
|
Shit F)$)&$(&%CKING triest hiero. ga mooi verhuizen :D .
Neej ze moeten altijd ons hebben hoor. geen eurosport en nu weer dit. triest :( |
ik woon in midden brabant
en daar hebben we nooit mtv gehad stupit |
hier in Best blijven we wel MTV houden, gelukkig, maar kan me begrijpen dat je pissed bent (ook al is MTV niet echt geweldig meer).... slaat nergens op dat ze een muziekzender eraf gooien. Ze kunnen beter zo'n turkse zender eraf mieteren, die mensen moeten maar een schotel kopen.. moeten Nederlanders in het buitenlandook willen ze NLse tv kijken.
|
Blij dat ik in Utrecht ga wonen :D
|
Ik voel met de Eindehovenaren mee... Neuk TellSell in zun oor!
|
Wat een amazing discovery, Mike!!!
Ik blij dat ik niet in Eindhoven woon (al zijn daar nog veel meer redenen voor te bedenken...). Goed dat ze aangeven dat het feit dat Tell Sell meer betaalt dan MTV niet de belangrijkste reden is voor deze wijziging.... yeah right! |
doe dan TMF weg, TMF is tegenwoordig netzoals de box, aangezien ze voortaan samenwerken en het grote dee lvan de live programmas komen nu op MTV
|
Idd, MTV heeft veel kewlere programma's
:( |
goh, nu kan je de hele dag naar de abtronic kijken.. das wel heel boeiend en fascinerend..
|
hm. Ik zit zo`n 6 km ten noorden van eindhoven en wij blijven MTV houden omdat wij niet bij UPC zitten
|
:confused::confused: TEL SELLL????? :confused::confused:
Welke Rukker heeft dat bedacht? K voel met je mee.... Gelukkig woon ik in Friesland. |
Citaat:
|
Van mij mogen ze d'r TMF van af gooien, ipv. MTV.
Of gooi er die franse, duitse, turkse en marokaanse kutzenders af, toch niemand die d'r naar kijkt. |
ghehe de hele dag bob en john :D
|
hahaha, ik woon net 6 km boven Eindhoven en wij hebben hier geen UPC
|
Mmz... alles in regio Eindhoven alvast zeker.. wat onder UPc vslt dan
Ik had het op Brabant Nieuws gezien op TV.. Niet dat ik zo vaak MTV kijk ofzo maar als ik zap kom ik liever MTV tegen dan dat rottige Tell Sell gebeuren Wat kan mij het bouten dat ze weer een luchtbed hebben uitgevonden dat super elastich is en je er net zo goed op kan slapen als een gewoon bed.. IK HEB AL EEN BED Saaie boel |
Stom... gooien ze een zender eraf die veel bekeken wordt, smijten ze er eentje op die niemand kijkt... tja... niet iedereen weet iets van het kijkgedrag van mensen, maar die lui daar he-le-maar niet...
|
Citaat:
|
*woont in rotterdam* kan zowat alle zenders ontvangen die bijna iedereen in NL ook heeft :)
|
Citaat:
|
ach, wij hebben pas sinds 1,5 jaar mtv en eigenlijk miste ik het nooit. ook the box ken ik niet, nooit gehad en nooit gezien.
maar ms is het wel anders als je het ooit al eens gehad hebt en dán wordt het opeens weggehaald. maar goed, ik ken zat mensen die van de ene op de andere dag geen kabel meer hadden en dus alleen ned. 1, 2 en 3 hebben. t kan dus huis wel erger.... 't is mtv maar :rolleyes: |
als ze nou 's TMF wegkicken... dat is 10 keer zo irritant en daar worden de meeste 14jarige kindjes wel door gebrainwashed.. Mtv had toch nog iets van een soortement van cultstatus maar ja boeie!!! blij dat het weg gaat...
|
Waarom woon ik nou niet in Eindhoven!
Hier is net Homeshopping Europe d'r af gegooit omdat ze failet zijn geraakt :( . Hadden ze altijd van die leuke producten zoals een 24 karaatsgoude ring voor 245 euro voor mijn vriendin, een 6 in een keukenmachine van een onbekend merk, 99 euro waar je dan ook nog eens een handig kookboekje, messenset en nog veel meer extra's bijkrijgt. En die klus programma's waren zo koel! Ik wil naar Eindhoven! 'Gelukkig berusten deze beelden niet op de werkelijkheid' :rolleyes: |
haha arme brabanders!! Tell Sell is zooo fucking saai!
|
Citaat:
|
Who gives a fuck, mtv sucks, ik kom overigens uit valkenswaard dus ik krijg er wel "last" van, later
|
help, de wereld vergaa!!!:p
get over it :p |
wat is er mis met tellsell?
|
mtv en tmf zijn ook ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR klote geworden, alleen maar niggah-style muziek
tmf is net skyradio geworden, 7x per uur hetzelfde nummer |
Citaat:
|
Ach, ik kan er wel mee leven. Zolang Arow Classic Rock maar op AM/FM(?) blijft!
|
you lucky bastards!
wie zou er nou niet de hele dag naar een nieuwe mini-naaimachine of een superbed willen kijken wish i was in noord-brabant :rolleyes: |
Citaat:
Enne trouwens... wat is daar mis mee?? |
Ik woon 30km van eindhoven en wij hebben hier nooit mtv gehad, wel dat tellsell kanaal.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |