![]() |
Desaaigual #1143
*O*
|
Er komt een alarmnummer voor dieren in nood: 114, red een dier.
Puike slogan :') Wel top dat er ook een dierenpolitie komt (y) |
Jeetje, nog maar een keer dan.
forever schreef: Citaat:
|
Citaat:
Alleen vind ik dat laarzen met hak/hakken daar mooi onder staan maar dat draag ik niet echt :o |
Oh, Didi staat mij dan weer helemaal niet. Of desigual mij wel staat weet ik niet want ik durf nooit die kleren te passen uit angst dat het me goed staat :D
Maar ik ben "bijna" jarig dus misschien kan ik m'n oma overhalen tot een winkeluitje :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil denk ik die laarzen die ik in het vorige topic had gepost, maar eigenlijk wilde ik wel de mening van jullie hebben ;) |
Dan moet je die even re-posten.
|
oh nu ga ik even eten maken, dus ik vraag het straks wel even :p daag!
oh en deze: http://www.tangoshoes.com/nederlands...aars-plat.html |
|
Say what, Minke? MA intelligent? :D(N)
Wel onzin dat hij geband is, hoor, want ik vond hem reuze komisch. Vooral in dat optische illusie-topic. Overigens is hij wel eens teruggekomen met een UC om op N&A te komen vertellen hoe geweldig Hugo Chávez is. |
Citaat:
|
Zo, tijd voor Tirza. Zie je lat0r, alligator.
|
Zojuist geniale foto's gemaakt van een angstig peertje dat wordt opgeofferd aan den fruitgoden. :cool:
|
Ik voel me pauper :d:d Nieuwe winterjas gekocht en ze sloeg de prijs aan in ponden ipv euro's. Kwam er pas nadat ik had gepind achter, winst: 20 euro. Chic, ik vind van niet maarja, dan maar student :o:o
|
Okay iedereen die ik ooit pauper heb genoemd, bite me :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jongens. het is niet te geloven, maar ik heb bijna heel mn buro opgeruimd :|
|
Ik heb nu zin in roerei, toast en bacon/spek/braadworstjes:o
|
mijn toetsenbord heeft 2 usb aansluitingen :| wut
|
Desigual zou me echt verschrikkelijk staan. Ik zou het, ivm de prijs, ook nooit mogen kopen :p.
|
Geef jij eens je mening over mijn laarzen white trash, jij hebt toch smaak ;) /behalve nu aangezien je een pauper bent maargoed (a)
|
Ik vind 'pauper' eigenlijk een kutwoord ;x
|
Dat is het ook.
|
ik ben zo blij met mijn lessenrooster eindelijk een goed in 4 jaar
|
Citaat:
en ik vind pauper een heel fijn woord hoor. |
Er wordt bezuinigd op de middelen voor kunst en cultuur.
Zucht. |
Dat wordt strippen Pandaatje! Investeer maar in een stringetje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou moe. -O- |
Daarom zou ik niet naar de kunstacademie gaan :o. Tenzij ik echt een enorm geweldig tekentalent heb, maar dat heb ik nog niet ontdekt.
|
Citaat:
|
@LL:
Ik denk niet dat er in alle gevallen een verband bestaat tussen de kwaliteiten van een kunstenaar en de hoeveelheid geld die hij of zij er mee kan verdienen. Er zijn nu eenmaal veel kunstvormen waar niet echt een (grote) markt voor is, dit zegt echter totaal niks over de kwaliteit van die kunst. Als kunstenaars alleen nog maar marktgericht kunnen werken zal dat volgens mij zorgen voor een enorme verschraling. |
ja, of gaat meer dingen op provisiebasis doen.
|
alle 'professionele' muzikanten die ik ken doen ook meer dan alleen hun instrument bespelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met als kanttekening dat "goed genoeg" in de meeste gevallen meer zegt over hun wil om te ondernemen (y). |
Kunst en Cultuursubsidies gaan niet alleen over subsidies die kunstenaars krijgen hè, het gaat over alles wat met kunst en cultuur te maken heeft.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Jammer genoeg zal zulk soort onzin waarschijnlijk nog steeds worden gesubsidieerd, want de helft van die dingen wordt verkocht als 'meer kunst in de wijk' en 'de wijk samenbrengen'. Of nog erger, 'de ontmoeting tussen kunst en maatschappij'. Dat zijn dan zeepbellen en dildokabouters van honderden duizenden euro's. Terwijl kleine expositieruimtes, filmhuizen, locale theaters en echte kunstenaars de dupe worden, want ze pretenderen niks, ze willen alleen mooie dingen laten zien. Wat relatief gezien niet eens zoveel geld kost.
|
De écht kwalijke subsidies, namelijk de landbouwsubsidies waar ik ieder jaar een eurootje of 500 aan bijdraag blijven wel gewoon in stand natuurlijk, ondanks de tienduizenden doden die de landbouwsubsidies ieder jaar wereldwijd veroorzaken en de enorme schade die ze veroorzaken aan de Nederlandse economie. En de Hummersubsidie blijft ook lekker in stand natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Prachtig bij dat programma met de Thaise toeristenpolitie. Er is een man die de rekening niet wil betalen. Dan komt de politie en schrikt hij en probeert hij de politie om te kopen. De rekening was 140 baht (=3,50):D
|
Citaat:
Het is allemaal de schuld van Marcel Duchamp, met z'n mongole 'found objects'. Kutfransozen ook altijd! |
Citaat:
Je vergeet bijna het belangrijkste! |
Goed punt.
|
ik weet het dit liedje is niet super goed, maar het maakt me voor een bepaalde reden altijd blij :d zal wel iets te maken hebben met het feit dat het ons kamplied was in frankrijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |