![]() |
ik ben bang om te neuken
k en me vriendin willen allebij het uitproberen
en we zijn het met elkaar er over eens geraakt maar nu heb k wat problemen k ben wat behaard op me benen niet een heel oerwoud maar alsnog ziet het er niet lekker uit en tussen me bilflappen heb k best wel veel endat voor iemand van 14 jaar k ben bang dat ze daar op af gaat schrikken:$ moet k me niet schamen en meer zelfvertrouwen uiten ofniet?? heeft iemand tips dankje wel alvast;) |
Mannen hóren haar op hun benen te hebben. Jij bent misschien wat eerder dan leeftijdsgenoten, maar ook zij krijgen harige benen. Laat dat dus maar lekker zitten (tenzij je een goede reden hebt voor onbehaarde gladde benen, wielrennen bijvoorbeeld). Het haar tussen je billen zou je eventueel weg kunnen scheren, als het je echt zo in de weg zit (veroorzaakt wel jeuk door stoppels etc.). Maar ook daar is haar vrij natuurlijk hoor. Maak je niet zo druk!
|
Als je er bang voor bent en je schaamt voor je lichaam, dan ben je er nog niet klaar voor, vind ik.
|
Citaat:
|
niet voor me lichaam alleen dat haar maar k hoop dat ze het niet erg vind (yn)
en het bericht van justdreamer heeft goed gedaan alleen kijk k ben wat jong daarom vroeg k me af of het wel gezond was zoveel ;) en em k denk dat je gelijk hebt en dat k het in stappen ga doen dankjewel en over maand 15 maarjah dan heb je nogsteets alletijd dankjewel voor de reacties iedereen |
Inderdaad wat Em. zegt. Zoveel hebben jullie nog niet van elkaar gezien of zoveel hebben jullie nog niet gedaan. Als zij zélfs nog niet je benen heeft gezien dan zou ik nog maar eventjes wachten met seks hebben. Je bent 14, je hebt nog tijd zat. Bouw alles rustig op en alles komt vanzelf wel, dan hoef je je ook niet te schamen voor zulke dingen.
|
kika dat is wat k zelf ook al heb gezegt maar tog nog bedankt ;)
|
Maar dat heb je er later bijgevoegd en dat heb ik dus niet gelezen. Maargoed, maakt niet uit. :p
|
Je hoeft niet meteen te neuken.
Kinders >.> Het begint met zoenen, aanraken, handwerk, mondwerk en dan neuken (vrijen) Niet, we hebben gezoend laten we neuken (y) |
Ben ik niet met je eens. Er is geen vaste volgorde, voor sommigen is orale seks bijvoorbeeld intiemer dan 'neuken'. Wel is het zo dat jij je fijn moet voelen bij whatever je doet.
|
Dat vind ik ook. Zoenen-aanraken-handwerk ben ik het wel met je eens maar ik zou eerder seks hebben dan mondwerk doen.
|
Haha, ik moest wel lachen om het woord bilflappen :D
Ben het verder met iedereen boven me eens. Je bent nog zo jong, je kent elkaars lichaam nog niet eens zo goed... En mannen horen haar op hun benen te hebben hoor, ik vind het juist niet erg sexy als ze gladde benen hebben. Maargoed dat heb je allemaal al gehoord nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou scheren dan maar.
|
Citaat:
|
De ene mens heeft nou wat meer haar dan de andere...
Sommigen hebben veel haar op de borst (mannen dan :P) en anderen weer heel weinig. Zo is ook dat verschil met het haar op je onderrug. We zijn niet allemaal hetzelfde, en dat is maar goed ook. Ik denk trouwens niet dat ze haar neus in je kont duwt om te kijken wat er wel niet in zit :D |
Citaat:
dus gewoon doen zou ik zeggen. is niks mis mee hoor. sucses. |
Ik bedoelde meer dat je niet na het zoenen meteen moet gaan neuken. rustig aandoen >.>
of je honken volgt of niet :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |