![]() |
Saai! Hammertime #1146
Continue
|
Jij mag ons wel regisseren Absinthe :y
|
Citaat:
|
ik wil heus jullie cameraman zijn.
|
Als mijn kinderen zo'n wetenschaps-speeldoos willen, dan krijgen ze die meteen! (Want dan kan ik er ook mee spelen :bloos: )
|
We hadden ook bedacht dat de normale burger waarschijnlijk alle vertrouwen kwijt raakt in mensen die universiteit hebben gedaan :bloos: dus het gevolg zou wel eens kunnen zijn dat de economie compleet instort :D:D
|
Citaat:
|
Avond!
|
Wat doen jullie dan dat zo erg is?
|
Citaat:
|
Zo ik heb nu: Fifa 2011, Splinter Cell: Conviction, GTA 4 en Far Cry 2.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kijk take me out want hallo, ik ben aan het plakboeken en daar heb je echt geen hoofd voor nodig, en er is een kerel die door geen enkele vrouw is weggedrukt. Helemaal vierkante knul, lang, sterk en alles. En hij heeft een stotter en dat vind ik prima. Hij kan zijn eigen naam niet zo goed uitspreken, :"TTttttTHhhrTTTRRhhHRISTAN"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Tristan een hele mooie naam :y
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Superschattig, die vent heeft 3 zoontjes en 1 van die zoontjes kwam vanochtend bij ons op de kamer en zei "Ik vind het echt superleuk dat jullie er zijn, maar jullie zijn wel een beetje raar". Dus wij: "waarom raar?" "Nou ik ken helemaal geen vrouwen die bier drinken, vrouwen horen wijn te drinken!" |
Citaat:
Je zult maar klein en dik zijn en Tristan heten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik drink ook weleens bier. Uit een Euroshopperblik, zoals het een echte pauper betaamt.
Hertog-Jan is m'n favo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken ook een waanzinnig toffe tristan. Toffe tristan. Suske en wiske en de toffe tristan.
|
Citaat:
|
Ik heb laatst rosébier aangeschaft, want het was in de aanbieding. Maar ik drink het zelf niet :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu je over alcohol begint krijg ik ook zin om gewoon eens even los te gaan <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oops 3 uur in bad, en ik moet nog eten ook >_<
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
To do lsit morgen:
2 brieven schrijven huisarts bellen |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind dat helemaal niet hoor. Sommige kerels vinden dat van vrouwen die bier drinken en uit de achterhoek/twente komen. Dat hoor ik wel eens. En we hebben nog heel veel flessen wijn staan van gisteren :cool: |
Ik wilde vroeger altijd knutselsetjes van Sinterklaas. Een kalligrafeerset, een stickermaakmachine en meer van die dingen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |