![]() |
2 graaien 1 besaaien #1147
*O*
|
Ik voel me kut en moet gaan leren. :mad:
|
*O*
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Rationeel naamzoek, mocht je ooit overwegen lorelei te dumpen wil je dan mijn vriendje worden? :o
|
Citaat:
Ik haat dag lege gevoel. :mad::mad: |
Citaat:
|
Ik duik m'n bed weer in, mweh beroerd (N)
|
Citaat:
|
Ik luister 3FM live en het zijn de broodje bapao sukkels. :'(
|
Eindelijk mijn boeken allemaal binnen, achja, volgende week tentamen he :') Traag kutgebeuren ook altijd :D
Kusje voor Sann! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik Bram wel erg sterk vond net, die brief van de rechtbank was eerder koren op de molen van Bram dan dat het een tegenbetoog was.
|
Ah kut, gaat het morgen pas verder
|
Ik vind Lula een hele mooi naam voor een president. :o
|
En geert wilders heeft het laatste woord gedaan.
Ja dat heeft hij altijd... |
Ehm ik voor een chihuahua.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk bij Lulu aan een prostituee.
|
Van mij hoeft Geert Wilders niet vervolgd te worden hoor. Ik ben geen fanboii hoor maar zijn uitspraken zijn erg mild vergeleken bij andere idiote figuren. Dan hadden we Gretta Duisenberg, Florrie Rost van Tonningen, de meisjes van Halal, Fatima Elatik, Nico Stoevelaar en Dyab Abou Jahjah al lang kunnen vervolgen / aan de hoogste boom kunnen hangen.
|
Misschien moet ik toch maar terug naar mijn oude uni, ik kom net terug van de zoveelste werkgroep die ik heb overleefd met minimale voorbereiding (want al die tijd ging in een ander vak zitten). Dat had in mijn bachelor nooit gekund. -O-
|
Lorelei komt mij straks een fruitmandje brengen <3
|
Ik denk dat weinig mensen hier wel voor vervolging zijn.
|
Citaat:
Zelf ben ik er niet uit wat ik vind van die vervolging. Ik ben veel te bevooroordeeld over Wilders en vind het hele vrijheid van meningsuiting een veel te ingewikkeld en netelig (haast extra-juridisch) vraagstuk. |
Ik ben het met jou eens Madeia.
|
Ik vroeg me nog wel af hoe de verdediging van Moszkowicz Wilders gaat vrijpleiten. In P&W gaf hij aan dat hij ging aantonen dat de uitspraken waarheidsgetrouw zijn. Maar dat maakt voor haatzaaien/belediging toch niet uit?
|
Bah ik heb zo beroerd geslapen. Lag om vier uur nog te woelen door dat brandend maagzuur, ondanks Antagel en Rennies en zesentachtig kussens onder m'n hoofd ;x
|
Citaat:
|
waarom deze titel?
|
Citaat:
Overigens ben ik ook met Medeia in deze, ik weet het allemaal niet zo goed wat ik er van vind. Ik heb veel voors en veel tegens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Opzich vind ik dat Bram wel gelijk heeft en we nieuwe rechters moeten krijgen. Ik neem dan even aan dat de schijn van partijdigheid een reden is om de rechtbank te wraken. De rechters hebben gewoon duidelijk een visie gegeven over de persoon Wilders en hoe ze denken dat hij handelt. Zonder dat dit in het dossier staat of zelfs maar feitelijk juist is.
|
Is er hier iemand lid van de openbare bibliotheek in Utrecht toevallig?
|
Toevallig echt een maand niet meer ofzo ;x
|
Ik heb een halfjaar geleden of zo besloten m'n lidmaatschap niet te verlengen :(
|
Citaat:
Ik ben benieuwd of de rechter uit zichzelf opstapt of dat ie het op een onderzoekscommissie laat aankomen. Ik vind het zo'n domme stap van 'm (N) (de rechter) hij heeft hoogstwaarschijnlijk al maanden en maanden werk in de zaak zitten, mocht er nu een nieuwe rechter komen gaat 't weer maanden en maanden duren (N). Edit: @LL de schijn van partijdigheid is inderdaad precies de reden waarom je mag wraken. |
Backup :'(
|
Wat heeft de rechter gezegd waardoor mensen nu twijfelen aan zn onpartijdigheid? (ik heb maar een deel van het proces meegekregen)
|
Citaat:
Citaat:
''Het lijkt er een beetje op dat u dat nu ook doet'', aldus Moors. Zijn uitspraken volgden op een korte toespraak van Wilders nadat hij zich op zijn zwijgrecht beriep. + "ik zie aan uw ogen dat u wat wilt zeggen" (rechter tegen wilders, althans dat heb ik van rationeel gehoord) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Godver wat is advocatentaal irritant.
|
Citaat:
De rechter mag zelf bepalen of ie op wilt stappen na een wrakingsverzoek, doet ie dat niet dan oordeelt de wrakingskamer. (Volgens mij mag de rechter dat ook nog beslissen nadat de wrakingskamer uitspraak heeft gedaan) |
Oh, is dat nu bezig? ;o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |