![]() |
Utorrent error.. Socket
Ik zat zo achter mijn pc en ik dacht ik download een paar leuke image packs om een leuke nieuwe wallpaper uit te zoeken.
Dus ik downloaden een torrent. Hij download alleen niet meer. Hij zei 'er is geprobeerd toegang te krijgen tot een socket op een volgens de toegansmachtigingen niet toegestane manier.' Ik heb toen daarna gewoon een paar random torrentz gedownload maar ook hier starten hij het downloaden niet op? Why not? Ik heb al naar de proxy instellingen gekeken, en daar staat niks ingesteld. |
probeer een andere client?
|
Ik heb utorrent geprobeerd, bit torrent en Vuze..
maar nog steeds |
Zet gewoon eens je (Windows)firewall uit.
|
uTorrent toevoegen aan de uitzonderingen voor Firewall (zoals remy476 zei) kan wel eens helpen, omdat je beveiliging is ingesteld om al het onbekende netwerkverkeer tegen te houden.
Torrent-share gebruikt inkomend en uitgaand verkeer, aangezien andere mensen ook weer van jou downloaden, kan dit problemen opleveren. |
M'n firewall stond al uit... :S
Ik heb wel norton antivirus op me pc staan, maar die staat er echt al 6 maanden op. En toen deed uTorrent het ook gewoon ... |
Je kunt proberen om de poort die uTorrent gebruikt, open te zetten in de firewall van je router (ookal lost dit alleen het probleem op van het inkomend verkeer).
Proxy is uitgevinkt? Zorg ervoor dat in het scherm, de groene kaders staan aangevinkt, en de rode uit. Probeer de poort (blauw kader) eens toe te voegen aan de uitzonderingenlijst in je router. http://img830.imageshack.us/img830/8398/utorrentz.png |
Ook weer niks :(
Er staat bij DHT 'wacht op aankondiging' heeft dat er misschien ook wat mee te maken |
Ik raad je aan om voor wallpapers gewoon naar 4chan te gaan.
4chan staat slecht bekent ja, maar ik haal er echt te meest geweldige Wallpapers vandaan. Verder, waarom een wallpaperpack DLen? |
Dat is leuker aangezien ik altijd mijn wallpaper laat veranderen om de zoveel tyd... ik wil dan niet helemaal images uit gaan zoeken. in een pack heb je veel random plaatjes... dat scheelt heel veel opslaan als klik beurten....
Daarbij zijn er ook nog veel andere dingen te krijgen met torrents.. en dan is het altijd wel leuk als je torrents gewoon doen wat ze moeten doen....... :) |
Oja, je had natuurlijk al de torrent zelf verwijdert en opnieuw gedownload?
|
meerdere malen zelfs
|
het los opzoeken van wallpapers is niet zoveel werk, je typt gewoon bij google images je schermresolutie in en een zoekterm zoals bijv. 'Daft Punk'. Ik heb een map met 100+ wallpapers die ik allemaal heb uitgezocht in ong. 1 uur
|
Ik heb gekeken of mijn broer op zijn pc kon downloaden met uTorrent, en bij hem ging het wel.
Er zal dan waarschijnlijk iets op mijn pc zijn in instellingen die niet kloppen... De poorten staan open. Geen proxy ingesteld. |
Wordt het niet eens tijd voor een herinstallatie van Windows? Al die vage problemen die jij met je PC hebt... ;)
|
Citaat:
Ok er zijn wat probleempjes met het Torrent gebeuren en me browsers, maar voor de rest doet alles het goed. En trouwens ik heb niet eens een herstel schijf.. xD |
en ook geen herstel cd/dvd? (vindt het overigens belachelijk dat ze nu partities leveren ipv gewoon optische schijven)
|
helemaal niks... :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |