![]() |
Is de DSI het kopen waard?
Zie vraag. Is de DSI het kopen waard? En zoja, waar kan ik hem het goedkoopste krijgen :p
|
ligt eraan wat je ermee wil doen... er zijn spelletjes genoeg, maar zit er een genre tussen wat jij graag wil spelen wat ook daadwerkelijk goed werkt op het systeem.
ik zou zelf of voor een DS lite gaan (zonder camera e.d.) of een DSi XL (groter scherm). Hou er wel rekening mee dat spelletjes prijzig kunnen zijn (als je niet zo'n r4 kaartje neemt oid) en dat begin volgend jaar de 3DS uitkomt (nieuwe DS met 3d scherm die ook oude DS spelletjes kan lezen). |
Wacht tot de 3DS.
|
Persoonlijk zou ik voor de DS lite of DSI Xl gaan.
|
Ik had een DS Lite, maar die heb ik laten vallen en nou doet 'ie het niet meer. Een xl lijkt me niks, zo'n groot scherm.. En de 3ds is duur zag ik! 220 euro :eek:
Maar.. jullie vinden geen verschil tussen dsi en ds lite? |
Een Dsi Xl is geweldig heb er zelf eentje gekregen, lekker groot scherm geen gepriegel meer. En daarbij krijg je bij de XL er gratis Braintraining en een woordenboek (die kan werken met camera) bij.
Ds lite is denk ik alleen leuk als je nog GBA spellen wilt kunnen spelen. dsi zou ik niet kopen dat is gewoon een slechte versie als je hem vergelijkt met de DSI XL en de DS Lite.. |
Als je geen 3DS wilt de lite dan want GBA spellen = win.
|
Citaat:
|
Wacht op de 3DS.
|
nee niet evht
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |