![]() |
Super leuk meisje!
Ik ben 13 jaar heb een super leuk/lief meisje in de klas,ze is via-via te weten gekomen dat ik haar leuk vind. in de klas hebben we nog net geen oogcontact dat vind ik wel jammer...
in het echt praten niet zoveel maar op msn hebben we echt leuke gesprekken, na het weekend ben ik echt blij haar weer te zien maar hoe kan ik een stapje verder gaan x Anoniem. |
Klinkt me bekend in de oren.
Je kan vragen of ze een keer met je naar de bioscoop wilt ofzo. Of samen iets doen, met z'n tweetjes. Meestal als ze dat wil, wilt ze ook van jou meer. (Verbeter me maar als ik het fout heb, maar met dit advies heb ik veel vrienden kunnen helpen ^^) |
Citaat:
Ik woon nogal buitenaf! |
Ahh, ikzelf heb daar geen last van aangezien ik in een drukke stad woon.
Ontopic : Uhmm, misschien kunnen jullie een keer samen zwemmen dan? Hoe goed is de "band" tussen jullie op msn? Dan kan ik iets beter inschatten wat de situatie is. (A) |
Op msn is de band echt super, er gebeurd altijd veel dingen in de klas daar hebben we het vaak over plus dat ik via wrts.nl vaak op msn met haar leer, en ik zwem niet zo graag omdat ik me schaam om me bloot te geven :$
|
dan blijft er nog weinig over is er iets anders wat je dan bij jou in de buurt kan doen (ga in een stad wonen :p)
|
Er kan vanalles ik woon zelf in een klein stadje..
maar ik ga naar school in een dorp (je moet niet denken dat ik helemaal in de middle of nowere woon) Alleen toevallig geen bios |
Dan ga wat wandelen in het bos of in een park... Ga wat eten... Als er meer te doen is dan een bioscoop dan zullen er toch veel keuzes zijn...?
|
Waarom schaam je je om jezelf bloot te geven?
|
Ik vind dat niet echt fijn, omdat ik namelijk spierwit ben!
En er is nog iets, ik heb nog niet verteld dat ik vorig school jaar toen ik dit meisje waar ik dit topic voor heb aangemaakt nog niet echt kende iemand anders leuk vond dit is ook niet echt over gegaan er kwam alleen iemand tussen die kwam ik dus tegen bij de kapstokken toen ik naar mijn fiets wou lopen, keek ze mij aan en lachte. Ik ben nou een beetje in de war omdat ik nou opeens 2 meisjes in mijn hoofd heb, en ik daaruit geen keuze maak. |
Ik kan me voorstellen dat het een beetje ongemakkelijk is om voor de eerste keer te gaan zwemmen. Persoonlijk zou ik dat ook niet fijn vinden denk ik.
Kan je thuis niet iets gaan doen? Samen gaan koken, naar buiten ofzo. |
Citaat:
|
Heb je niet gewoon hormonen teveel? Een relatie met 2 meiden gaat natuurlijk niet. Ga met beiden iets doen/praten en zo kom je er van zelf achter welke je de voorkeur geeft en welke je echt leuk vind.
|
Super bedankt! :)
|
Dit topic kan dicht :(
|
Heb je de ware gevonden? Of niet? Een droevig gezichtje betekend niet veel bijzonders, vertel eens!
|
Hier heb ik het meestal heel makkelijk mee. Het is normaal dat je niet weet wat je moet doen als je geen ervaring hebt; ik weet echter niet hoe het bij jou zit.
Ik laat hun mij eerst altijd op msn toevoegen. Vanuit daar neem ik het hef in handen, maar start nooit een gesprek. Praat ze? Dan WILT ze met je praten. Praat ze niet? Dan gewoon niet. Meestal ga ik op een grappige manier praten; bijvoorbeeld weddenschappen om een kusje. Stemt ze in? Dan geef je gewoon dat kusje, op een dag dat je gaat 'chillen'. Ik ga NOOIT als eerst met iemand wat doen VOORDAT we 1,2,3 keer hebben gechillt; bij haar of mij thuis. Verder gaat het vanzelf. |
Citaat:
|
Dat doe ik alleen via msn BlackBetty, in het echte leven doe ik dat niet.
En daarbij... hoe kan je iemand leuk vinden als je diegene niet/nauwelijks kent en nooit met diegene hebt gepraat? Daar zit ook een kern van waarheid in ;) |
Ik heb het compleet verknalt! :|
|
Nu ben ik nieuwsgierig na het lezen van deze topic.
|
Nou ik zal het uitleggen :P
Mijn vriend (waar ik altijd mee naar school fiets) had een filmavond georganiseerd waar zei ook kwam, ik had 2 dagen van te voren afgezegt omdat er ergens anders kermis was en dat mij grote hobby is! ze was enorm teleurgesteld en een vriendin had zelfs tegen mij gezegt dat zij zei dat zij belangrijker was dan Kermis... om voor onszelf alles even recht te zetten stuur ik haar amper sms'jes en MSN ik niet zovaak meer met haar... |
:facepalm:
bij mij gaan meisjes echt wel voor mijn hobby's (behalve als mijn basgitaar de deur uit moet, maar dat is een ander verhaal) |
Bij mijn gaan meisjes niet voor mijn passie, als ze er niet mee kunnen leven, tja, dan klikte het waarschijnlijk vanaf het begin al niet.
OT: Tja, dingen gebeuren, de ene keer gaat het goed, de andere keer niet, maar van die keren dat het niet goed gaat leer je! En je bent nog zo jong, je wilt niet weten hoeveel meisjes jij gaat zien waarvan je denkt: 'omg, die is echt te mooi gewoon'. En natuurlijk denkt iemand dan ook hetzelfde over jou. Ik denk trouwens ook dat het hormonen zijn die nu heel erg spelen, aan je leeftijd te zien kom je nu in de pubertijd, en veel verliefd zijn komt dan nog wel is voor. En voor de volgende keer, als jij het gevoel hebt dat het klikt tussen jij en een leuke meid, vraag gewoon of ze wil afspreken, dat kan natuurlijk net zo goed in het park, of na school ergens gaan zitten, daar heb je geen bios voor nodig man! |
Als je dat meisje echt leuk vond dan had je gewoon niet af moeten zeggen om naar de kermis te gaan. Kermissen zijn er zo vaak. Of was je opeens zo zenuwachtig dat je haar helemaal niet wilde zien en liever maar gewoon wegloopt naar de kermis? Je had haar ook mee kunnen vragen naar de kermis, op zich. Maar het is nog niet verloren! Als ik jou was zou ik mijn excuses aanbieden aan haar en voorstellen een andere keer wat leuks te gaan doen.
|
Bedankt voor de tips doet me goed!
|
Elke keer weer komt er weer een nieuw meisje die ik dan weer leuker vind. & er is echt iets mis met mij hormonen, ik word gek!
|
Geen hand vol,
maar een land vol. Keep trying! |
Vind je ze leuk of ben je verliefd?
Dat zijn 2 heel verschillende dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me ook af of je wel echt verliefd bent. Het lijkt me een beetje onlogisch dat je het ene meisje na het andere meisje leuk vindt.
En als je dat ene meisje écht heel erg leuk had gevonden, dan was je niet naar de kermis gegaan lijkt me. Tenzij er een andere rede is. ;) |
Gelukkig is het de laatste paar dagen anders!
Ik denk dat ik gewoon de tijd nodig heb om het een beetje te vinden. Het gaat al steeds beter met het huidige meisje, af en toe praten we met elkaar op school. ik begin ook het idee te krijgen dat ze mij begint leuk te vinden dat is al heel wat :bloos: Bedankt voor het advies allemaal ik ga het proberen op een rijdje te zetten deze week :rolleyes: |
Citaat:
|
Na een pauze in dit topic heb ik toch nog een vraag. Op dit moment praat/flirt ze veel met jongens uit mijn klas, ze zijn toevallig allemaal mijn vrienden, zoekt ze nu een ander of probeert ze nu mij jaloers te maken? (Omdat ik bijna zeker weet dat ze mij wel mag) of blijft het bij puur toeval? :bloos:
Dit is trouwens niet paniekerig bedoeld hoor! :) |
Ja dat is moeilijk te zeggen maar de kans bestaat dat ze dit doet om jou jaloers te maken. Probeer je er zo weinig mogelijk van aan te trekken of probeer nog een keer om haar mee uit te vragen.
|
Citaat:
|
Ben inmiddels tehoren gekomen dat die gene wie erop in is gegaan, erg vaak met haar sms't & dat zei hem ook wel leuk vind. Ben erg teleurgesteld :(, maar ach genoeg leuke/lieve meisjes in deze wereld! (Gelukkig) :p
Topic kan sluiten, en mega bedankt voor de tips! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |