Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Op stap (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1816446)

spiderhomer 06-10-2010 22:42

Op stap

Ik wist niet zeker waar ik het moest plaatsen dus doe ik t maar hier...

Ik ben nu een paar keer op stap geweest enzo maar hoe begin je daar een gesprek...
(de vorige keren was t makkelijk doordat ik me gewoon voorstelde aan meiden waarmee vrienden ook stonden te praten) maar nu vroeg ik me af hoe ik zelf een gesprek kan beginnen met een totaal onbekend meisje...

Dingaantouwtje 07-10-2010 09:25

Volgens mij maakt het niet eens uit wat je zegt, als je maar iets zegt :P

CreativeMusic 07-10-2010 12:39

ik weet niet. je loopt gewoon op dr af en praat een beetje over de kroeg en stad waar je bent. en daarna kan je over andere dingen praten. spontaan zijn

Bright Blue 07-10-2010 20:36

Ik heb echt een geniale truck, echt super geheim. Ik zet hem even in de spoiler!

Spoiler

Maar niet doorvertellen he. :bloos:

spiderhomer 07-10-2010 22:25

@ Bright Blue :facepalm:

Err nouja als ik eenmaal in gesprek ben floept t dr allemaal wel uit haha
Maar t is juist t gesprek beginnen met iemand die ik niet ken. Als ik iemand ken dan begin ik bevoorbeeld met hoe gaat t ofzo of lange schooldag gehad... Maar dat komt op mij nogal raar over om dat meteen te zeggen

Bright Blue 08-10-2010 19:57

Citaat:

spiderhomer schreef: (Bericht 30930979)
@ Bright Blue :facepalm:

Err nouja als ik eenmaal in gesprek ben floept t dr allemaal wel uit haha
Maar t is juist t gesprek beginnen met iemand die ik niet ken. Als ik iemand ken dan begin ik bevoorbeeld met hoe gaat t ofzo of lange schooldag gehad... Maar dat komt op mij nogal raar over om dat meteen te zeggen

Waarom doe je nou :facepalm:? Ik vind het echt geniaal bedacht!

spiderhomer 08-10-2010 23:00

Dat meen je toch niet hč

(en ik had em al is gehoord, sorry :p)

Daantjer 09-10-2010 13:29

dat is net zo flauw als, mag ik je nummer even, ik ben de mijne vergeten:facepalm:

Thinus 09-10-2010 14:21

Ik zou het eigenlijk ook niet weten maar meestal begint zo'n gesprek met een kleine woordewisseling of opmerking bij de bar, garderobe of rokersruimte.

HomoSignificans 09-10-2010 15:08

Citaat:

Bright Blue schreef: (Bericht 30930678)
Ik heb echt een geniale truck, echt super geheim. Ik zet hem even in de spoiler!

Spoiler

Maar niet doorvertellen he. :bloos:

Ik zie het al helemaal voor me:

Meisje loopt naar me toe, en vraag: ''Hee, ik ben mijn mobiel kwijt. Zou je me even kunnen bellen, zodat hij overgaat?''
*giechelende vriendinnen op de achtergrond*
''Ehm ..., oké.''
*belt*
''Ooo, hij zat dus al die tijd in mijn línkerbroekzak. Dankje!''

Subtiel hoor.

Bright Blue 09-10-2010 18:46

Citaat:

HomoSignificans schreef: (Bericht 30935121)
Ik zie het al helemaal voor me:

Meisje loopt naar me toe, en vraag: ''Hee, ik ben mijn mobiel kwijt. Zou je me even kunnen bellen, zodat hij overgaat?''
*giechelende vriendinnen op de achtergrond*
''Ehm ..., oké.''
*belt*
''Ooo, hij zat dus al die tijd in mijn línkerbroekzak. Dankje!''

Subtiel hoor.

Neehee, zo bedoel ik het helemaal niet. Je moet diegene eerst wel een beetje kennen natuurlijk.

Henck 10-10-2010 21:06

'Jij hebt een opening en ik heb zin'.

Succes gegarandeerd.

MVG,
Hénck

Bright Blue 12-10-2010 17:49

@ Henck, dan barst ze of ik lachen uit of ze slaat je in je gezicht, goede basis voor een relatie (Y) :D

Bright Blue 12-10-2010 17:49

Citaat:

spiderhomer schreef: (Bericht 30928270)
Ik wist niet zeker waar ik het moest plaatsen dus doe ik t maar hier...

Ik ben nu een paar keer op stap geweest enzo maar hoe begin je daar een gesprek...
(de vorige keren was t makkelijk doordat ik me gewoon voorstelde aan meiden waarmee vrienden ook stonden te praten) maar nu vroeg ik me af hoe ik zelf een gesprek kan beginnen met een totaal onbekend meisje...

Hm, wat wil je ermee bereiken, met het aanspreken van een meisje? Wil je er alleen mee zoenen en het daarna weer vergeten, of zoek je echt een relatie?

spiderhomer 17-10-2010 00:13

Beetje laat gereageerd :s sorry

Ere nou ik wil haar leren kennen en kijken of ik dr aardig vind en er een relatie mee wil ofzo.

Ik ben niet het type van meisjes regelen en ermee zoenen (direct dan :p)

Kacheltje 18-10-2010 18:14

@ Spiderhomer

High five ik ben van het zelfde typ.:P

Bij mij is het meestal zo dat ik ze al wel een beetje ken, door bijv. vrienden ofzo.
Maar meestal als ik voor de 1ste keer met iemand praat gaat het over drank, geen idee waarom zal wel toeval zijn.:P

Bright Blue 18-10-2010 18:37

Citaat:

spiderhomer schreef: (Bericht 30963230)
Beetje laat gereageerd :s sorry

Ere nou ik wil haar leren kennen en kijken of ik dr aardig vind en er een relatie mee wil ofzo.

Ik ben niet het type van meisjes regelen en ermee zoenen (direct dan :p)

Hm, dan moet je je misschien afvragen of bij het uitgaan de goede plek is om een meisje te ontmoeten. Je hebt daar toch wel snel meiden die daar wel alleen zijn om te scoren. Natuurlijk niet iedereen, maar ik denk dat je dat vanzelf wel merkt.

spiderhomer 19-10-2010 23:13

Bedankt voor de tips...
Gelukkig ken ik veel jongens die veel meiden kennen dus leer ik ze wel via hun kennen ;)

[untitled] 20-10-2010 14:32

Ik hoor het al.. dit los je niet op met een "geniale" openingszin denk ik..

Er moet meer alcohol in! maar niet teveel dus je moet wel weten waar je grens ligt.

En ik denk dat het nadeel voor de mannen is dat de meisjes nooit alleen staan.. maar je moet wel een beetje lef hebben en er gewoon op afstappen! Want het ergste wat er mogelijkerwijs kan gebeuren is dat de dame in kwestie geen interesse heeft..

Gek genoeg kan dat je ook niks schelen als je genoeg hebt gedronken :D

GluipigeBever 20-10-2010 14:38

Citaat:

[untitled] schreef: (Bericht 30976509)
Ik hoor het al.. dit los je niet op met een "geniale" openingszin denk ik..

Er moet meer alcohol in! maar niet teveel dus je moet wel weten waar je grens ligt.

En ik denk dat het nadeel voor de mannen is dat de meisjes nooit alleen staan.. maar je moet wel een beetje lef hebben en er gewoon op afstappen! Want het ergste wat er mogelijkerwijs kan gebeuren is dat de dame in kwestie geen interesse heeft..

Gek genoeg kan dat je ook niks schelen als je genoeg hebt gedronken :D

Je moet altijd eerst de dames identificeren: hot chick, mother hen, en de grenades.
En er is altijd wel een bom om te defusen eerst, maar dit moet je aan je wingman overlaten.

[untitled] 20-10-2010 14:48

Citaat:

GluipigeBever schreef: (Bericht 30976524)
Je moet altijd eerst de dames identificeren: hot chick, mother hen, en de grenades.
En er is altijd wel een bom om te defusen eerst, maar dit moet je aan je wingman overlaten.

:D(y)

Daantjer 20-10-2010 16:55

je wingman moet wel bereid zijn dat alles te doen, niet iedere bro is bereid met een bom naar huis te gaan

GluipigeBever 20-10-2010 16:57

Citaat:

daantjer schreef: (Bericht 30977311)
je wingman moet wel bereid zijn dat alles te doen, niet iedere bro is bereid met een bom naar huis te gaan

(y)(y)(y)(y)(y)(y)

Daantjer 20-10-2010 20:03

Laat je wingman het zweren op de bro code. Maar vergeet nooit Artikel 1: Bros before Ho's

Mr.Mark 23-10-2010 19:29

Citaat:

daantjer schreef: (Bericht 30978244)
Laat je wingman het zweren op de bro code. Maar vergeet nooit Artikel 1: Bros before Ho's

:D

Daantjer 23-10-2010 21:20

Trouwens een tip OT:
A Bro never publicly reveals how many chicks he's banged
Corrolary: A Bro also never reveals how many chicks another Bro has banged.
Als je het echt wilt zeggen, gebruik deze wiskundige formule:
n = (a/10 + s)^0 + 5
n = number of chicks
a = Bro's age
s = inquiring (betreffende) chicks slut factor (1=nun, 10=former nun)

Bro Code fans hier? Raad welk artikel het is...

Mr.Mark 24-10-2010 18:46

Citaat:

daantjer schreef: (Bericht 30988176)
Trouwens een tip OT:
A Bro never publicly reveals how many chicks he's banged
Corrolary: A Bro also never reveals how many chicks another Bro has banged.
Als je het echt wilt zeggen, gebruik deze wiskundige formule:
n = (a/10 + s)^0 + 5
n = number of chicks
a = Bro's age
s = inquiring (betreffende) chicks slut factor (1=nun, 10=former nun)

Bro Code fans hier? Raad welk artikel het is...

6?

:o

Want elke Bro heeft 6 meiden gebanged... :D

Em. 24-10-2010 19:17

Joh, misschien kunnen jullie een ietsjepietsje serieuzer hierop ingaan. Dat de TS er misschien ook nog wat mee kan, of zo. ;)

Em. 25-10-2010 13:06

Offtopic reacties verwijdert. Graag nu écht een beetje zinniger s.v.p.

Daantjer 25-10-2010 15:21

Citaat:

Mr.Mark schreef: (Bericht 30990925)
6?

:o

Want elke Bro heeft 6 meiden gebanged... :D

Artikel 48, er zijn er in totaal 150.
OT: Maar hoe stappen je vrienden dan op meisjes af, die kunnen het, dus moet jij het ook kunnen.

spiderhomer 25-10-2010 22:33

Nou nog nooit op iemand die ze niet kennen en waar niemand zegmaar je helpt :p

Maar dr zijn nog zat meiden die ik wel weet aan te spreken doordat ik dr al ergens van ken ;) dus dan doe ik dat maar..

Maar ik bedoelde eigenlijk meer van: je ziet iemand die er leuk uitziet en die jou dus leuk lijkt en dan daar een gesprek mee begin en

Daantjer 25-10-2010 23:08

Citaat:

spiderhomer schreef: (Bericht 30995112)
Nou nog nooit op iemand die ze niet kennen en waar niemand zegmaar je helpt :p

Maar dr zijn nog zat meiden die ik wel weet aan te spreken doordat ik dr al ergens van ken ;) dus dan doe ik dat maar..

Maar ik bedoelde eigenlijk meer van: je ziet iemand die er leuk uitziet en die jou dus leuk lijkt en dan daar een gesprek mee begin en

gewoon een random meisje aanspreken, dat zeg je al. Op je vraag haal ik inspiratie uit de 'Bro code' waar al vaker naar gerefereerd is dit topic. Je stapt gewoon op haar af, desnoods met al een paar biertjes op, en je begint met die standaard zinnen als 'ken ik je niet ergens van' of 'wil je dansen' etc.dan zijn er ook nog gevallen (meestal) dat meiden met z'n tweeën zijn. Dan komt de 'Bro code' in actie. Je gaat nooit alleen, altijd met meerdere mensen, en leg met iemand de 'wingman pledge' af, ga naar je uitgaansgelegenheid. Eis dibbs op een meid, als in 'Dude, dibbs op die blonde chick naast die redhead' en stap er op af, je wingman moet dan er voor zorgen dat hij die redhead afleidt zodat jij je gang kan gaan op die blonde. Belangrijkste regel is wel: 'Geen dibbs op chick onder 16, sorry'.
Ga altijd met een groepje, anders kan je niet met die meid mee als je wingman niet zoveel geluk heeft, vanwege Artikel 1 (zie mijn eerdere post).
dibbsregels en bro code moet je maar eens doornemen, mocht je de 'Bro Code' graag willen, ik heb hem in .pdf

ikzelf100 27-10-2010 23:48

MAar goed teamwork draait alles om als je snel mensen wilt leren kennen.

Dus niet alleen iemand leren kennen maar zorg dat je direct aan zoveel mogelijk vrienden wordt voorgesteld op die avond. :o dan kan je de nieuwe mensen die je leert kennen ook weer uitmelken. en voila je hebt een dikke groep maten (Y)

Dingaantouwtje 28-10-2010 11:33

Ik heb alle offtopic reacties nu weggehaald, en wil jullie nu vriendelijk doch dringend verzoeken onze aanwijzingen nu wel op te volgen, en dat is ontopic te reageren. Als jullie vinden dat jullie Bro Code iets toevoegt, dan kan je daaruit citeren of wat dan ook, maar ga niet over de Bro code praten, simple as that. De vraag van TS is duidelijk:
Citaat:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.