![]() |
Geen woorden maar saaien #1152
Continue
|
Heeft iemand die puberruil gezien met die Feyenoordfamilie en dat Joodse meisje?
Ongelooflijk :n |
Citaat:
|
oh ja ik hoorde al zoiets van m'n buurmeisje, dat die feyenoorders thuis geen 'ajax' oid mochten zeggen, dat dat een soort scheldwoord was. :')
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat arme kind, en die bekrompen kutvader. |
Citaat:
Door dat soort mensen schaam ik me er soms voor om een Feyenoorder te zijn. |
Citaat:
Kijken die handel! |
Citaat:
|
Ik vond het einde wel heel schattig! :y
|
Ze is nu bij de Arena, en ze wil er niet naar kijken. Ze gaat achteruit lopen om hem niet te hoeven zien. :''')
|
hmm die ga ik ook kijken, klinkt goe
|
Ja juweeltje tokkietv <3
|
Omg dat jochie is écht dat jochie van die foto! en dat jongste broertje heet feyenoord :(
|
Citaat:
Paranoide naamzoek: heb je nog een wifeswapaanrader voor me? |
Citaat:
:facepalm: |
Ohja, haar jongste broertje heet Brian Feyenoord :D
edit: oh ;x |
Ik vind fanatieke voetbalsupporters altijd een beetje :facepalm: en dit :(
|
Trouwens, vooral mijn moeder is ook een uber-feyenoord supporter, maar ze gaat gewoon naar Amsterdam als het moet en heeft geen problemen met Ajacieden, tenzij ze d'r expres gaan lopen zieken.
En ze heeft een keer m'n oom het huis uitgeflikkerd omdat hij 'als grapje' met een Ajax-shirt naar binnen kwam gewandeld. "Dat zijn geen grappen. Opzouten nou!" :'D |
Citaat:
Serieus, die man wilde eerst haar (koshere) taart niet opeten. :facepalm: |
Mijn ouders kijken geen voetbal. Als het Nederlands elftal speelt moet ik ze helpen herinneren :')
Mijn vader kijkt wel motorrace, daar staat ie echt midden in de nacht voor op. En vanaf mijn 8e 'moest' ik mee naar de TT in assen :cool: Oh en hij wil mijn motorrijbewijs compleet sponsoren omdat ie zo graag wil dat z'n dochter gaat motorrijden <3. |
Rationeel heeft echt heel hard gewerkt vanmiddag.. :D:D:D
|
take on me, take me ooooon (8) *o*
|
Citaat:
|
Ik zit continu te wtf'en. Ja schoolreisje naar het Van Gogh-museum ging ik niet mee, want dat is in Amsterdam en dat is een kutstad. Nee, ik ben er nog nooit geweest, hoezo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rationeel fantaseert op zijn werk voornamelijk over poedelnaakt in een bad met beton te spelen :bloos:
|
Citaat:
Ik liep te klagen dat hij in het begin helemaal niet duidelijk was geweest over of-ie me leuk vond of niet. Toen heeft hij alle pm's, forumposts en msnlogs doorgespit om al z'n hints en toespelingen te laten zien :D:D:D |
"antisimistische leuzen" :')
|
betonkastelen bouwen in bad :bloos:
|
Citaat:
Kijk, als ik naar Amsterdam ga zegt m'n moeder nog wel eens 'Joh, wat mot je nou weer in AMSTERDAM! *ril*', maar dat is meer als grapje. Ze is erg fanatiek, maar heeft ook respect voor iedereen. Zo hoort het ook. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat betreft ons seksleven... :D nee, dat hoeft idd niet op het forum :p |
"Je bent toch niet van 020 he? Anders slaap je in het kippenhok hoor!"
Zo'n man tegen een meisje van 14, najaaa. |
Citaat:
Grapje rationeel <3 kusje. |
Citaat:
Tocht niet naar college gegaan trouwens? Ik was ''even'' naar de JB, ''even'' iets uitprinten, maar natuurlijk gaf de printer me weer eens blanco vellen en moest ik een heel resitutieformulier invullen en nóg een keer inloggen op die toch al trage computers en bwhoah. Dus nu mag ik pauze tot vier uur. (A):bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Medeia: Hmnou.. een beetje. Misschien. :bloos: Maar vooral omdat ze even allemaal onder elkaar stonden :p En ik ga over 5 minuten... college om kwart over 3 :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |