![]() |
Aloha
Aloha, iedereen!
. Ik ben nieuw maar da's wel duidelijk denk ik. Ik ben 15 (16 September) en ben een van de weinigen van m'n klas die Duits leuk vind. Ik weet verder ff niks te zeggen. Oh ja, Ik hou van: Muziek: de Gorillaz, Rammstein, the 60's en 70's muziek. Vakken/School: Geschiedenis, het feit dat ik heel dichtbij woon, Laura _O_(maar da's eigenlijk prive). Hobbies: hardlopen, gamen. Voertuigen: BMW motoren (dus niet de auto's), WO2 voertuigen (vooral 't Duitse en Russiche tuig). Ik haat: Vakken/School: Wiskunde, huiswerk. Muziek: Justin Bieber, Lady Gaga e.d. Voertuigen: Porsche |
Heey Welkom!
Wie is Laura? Die naam ben ik al een aantal keer tegengekomen :P |
Citaat:
Ze woont in Utrecht en zit in de 4e op de st. Gregorius. Ik kan meer details vertellen maar dat doe ik niet!:D |
Ik zou zeggen ga naar haar toe en maak haar je vriendin ;)
E<'.'>3 Kijk dat lijkt best wel op een vlinder.. vleugeltjes en een lijfje enzo =D |
Citaat:
Ik durf steeds niet. Echt stom!:mad: Ik weet dat ik gewoon een keertje naar 'r toe moet stappen maar ik durf dus niet... Als je tips hebt, vertel me ze dan! |
Heb je niet haar msn, 06-nr oid.
En anders misschien via hyves? Heb je dat niet en durf je echt niet naar haar toe te gaan, dan is het er zelf op af gaan. Of één van je vrienden het woord voor je te laten doen (of dat ze iig haar msn, 06-nr, of hyves weten te krijgen (alhoewel je hyves ook zelf kan zoeken natuurlijk)) |
Citaat:
|
Nou succes dan alvast he ;)
|
Citaat:
Dus ik ben nu een gelukkig man... |
Citaat:
|
Citaat:
|
welkom ik woon ook in utrecht en ben een dag na jou jarig en ik ken ook de school gregorius :)
|
welkom DAH:D
|
Hey, welkom hier! *o*
|
Citaat:
|
nee ik zit op t leidsche rijn college maar woon wel in de buurt van gregorius :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |