![]() |
Gezocht!!!!
Hai iedereen!!!
FFs een vraagje... Kben opzoek naar nieuwe COOLE bands... HEADBANG bands wel genaamt... :) Ik heb een aantal goeie bands... Maar ik ben opzoek naar echt KEI HARDE!! Wilde... Bands... En niet van die bands met klein stukje hard... Dan weer rustig enzo... Gewoon DE HELE TYD kei HARD headbange!! Weet iemand paar goeie bands? Laat ffs achter dan... Thnx al... Mzzl |
kijk es wat topics door, je komt er genoeg tegen...
|
Ja... Hallo... Kben hier ook ff voor de eerste keer jonge... Keej... Opt forum dan...
|
welke soort muziek wil je ? hardcore ? metalcore ?
|
Nile
Nasum Phobia Morbid Angel Origin Severe Torture Pyaemia Vader Slayer Fuck on the Beach Napalm Death Cannibal Corpse om mee te beginnen :D |
man dat is bagger
|
als je een stijl geeft kunnen we wat specifieker reageren.
|
Citaat:
|
slot
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cees Beentjes en de ondertitelaars - Meneer van Kleine steentjes.
Weilandenglorie - sexwijf |
Cees Beentjes - de ondertitelblues
|
als je de hele tijd hard wilt???
LINKIN PARK!!! nee nu ff serieus: Krisiun Cannibal Corpse Morbid Angel Anal Cunt Zimmershole + X andere Deathmetal bands en dergelijke |
A Global Threat
The Casualties The Filaments Beans Oxymoron en zo ken ik nog wel effe doorgaan |
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
stfu
op powermetal kan je goed zat headbangen |
kansloos ende kuttopic btw
|
Citaat:
|
exodus!!!
|
Citaat:
|
Topicstarter, het spijt me maar deze gaat dicht, wil je harde muziek, dan raad ik je aan eens hier rond te kijken op het muziekforum of lid te worden van een van de 100 metalbladen. Deze topic gaat teveel over niks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |