![]() |
Heb ik dat !!!
Wat mij laatst is overkomen!!
Zit ik met een aantal vrienden op MSN te chatten, krijg ik opeens een vraag van een mij onbekend iemand of ik met hem wil cammen. Wie van jullie heeft dit ook al eens meegemaakt en hoe reageerde je |
Niet op reageren en gewoon verwijderen.
|
nee nog nooit mee gemaakt....
ielll, moet er niet aan denken! |
Wel eens meegemaakt, maar dat was een gehackt e-mailadres. Gewoon negeren, en verwijderen.
|
ik ben nogal nieuwsgierig van aard en zeg dat ik mss later wil cammen, maar eerst chat ik nog wat met het. ik heb een gevoel van macht als ik op msn zit, ze kunnen me niets doen en dus pest ik ze wel eens gnifffel gniffel
|
Toen ik mijn e-mail adres hier nog in m'n profiel had staan, kreeg ik regelmatig wat idioten die me op msn toevoegden. Ik vond dat meestal geen probleem, maar als ze na 2 zinnen al vroegen wat mijn cupmaat was, was het onherroeppelijk exit. Met camverzoeken ging het idem, aangezien ik lang lang geleden eens een piemel in beeld heb gehad, leek me dat niet meer zo'n goed plan.
één keer heb ik daarna nog een e-mail gehad van de jongeman dat het hem speet, en of ik hem alsjeblieft wilde deblokkeren, dan zou hij weer normaal doen. :D |
Citaat:
cupmaat is mij nog nooit gevraagd, wel eens ofdat ik me wilde uitkleden voor de cam mijn antwoord was dan: ik weet neit wat je over me denkt, maar denk opnieuw! en daarna blokk en exit :facepalm: @ TS: hoe ziek zijn die mensen dan:nono: ze kunnen beter iets nuttigs gaan doen met hun leven, inplaats van proberen emnsen naakt voor de cam te krijgen!!! gewoon wegklikken en blokkeren!! |
Nja nog nooit gehad.. maar voor mij is het als iemand zich niet gedraag: block/report en delete.
|
heel vaak gehad, dan lach ik ze uit en verwijder ik ze
kansloze figuren |
Mensen die tegen me beginnen te praten die ik niet ken, blok ik sowieso meteen. Ze krijgen dus nooit de kans iets idioots te vragen.
|
naja als jonge zou ik het niej erg vinde om een meid achter de cam te zien als zij het voorstelt ;) maar das me eige mening
|
Ik heb een tijd gehad dat ik een paar keer per week werd aangemeld door onbekende, die begonnen ook allemaal op die manier of deden gelijk de webcam aan.
Nu wordt ik nogsteeds regelmatig aangemeld, maar nu accepteer ik niemand meer die ik niet ken. |
oef ben ik blij dat ik daar geen last van heb*O*
|
heb er wel is op gereageerd.
maar hij zei alleen; wil jij een 18 cm zien? dus ik zei; steek hem maar lekker in je reet. en toen verwijderd :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |