![]() |
roken stiekem
ik vind het lekker om af en toe te roken maar dan stinken je kleren zo weet iemand hier iets tegen.
|
Naakt roken.
|
Dat lijkt me niet zon goed idee want ik mag het binnen niet en buiten ga je niet naakt staan.
|
uhm wat dacht je van uit de wind gaan staan.
je kleren gaan er helemaal niet zo van stinken. ik rook nu al 6 jaar en nog nooit heeft iemand geroken dat ik rook :P de enigste keren dat mijn kleren stonken was als er in de auto gerookt werd of ergens waar iedereen rookt maar dan kunnen je ouders echtn iet ruiken dat jij dat ook hebt gedaan |
Nou mijn moeder ruikt wel eens aan mijn kleren en dan ruikt ze dat echt wel dus ik zou graag nog andere manieren horen
|
In de buitenlucht roken en de andere kant opblazen. Geloof me dat ruik je echt niet in je kleren. Je kan ook gewoon niet roken :Đ
|
Niet roken. En zeker niet stiekem, je ouders komen er toch wel een keer achter.
|
Switch over naar pruimtabak
|
Ik weet dat het slecht is maar dat boeit me niet dus niet roken ga ik toch niet doen. weet iemand anders nog andere manieren.
|
heel veel deo opspuiten net voor je thuiskomt
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ja jonge je weet toch kei sotr! :P. nee er zijn geen andere manieren. de beste zijn al gegeven. mar goed om deze post nog zinnig te maken. een uur voor je thuis komt niet roken en zorgen dat je nog buiten bent een tijdje. of je trekt even de jas van een vriend aan ofzo dan blijft daar de rook in hangen. excuus voor spelfouten stoned type is geen succes.
|
Citaat:
|
hoezo zou je erger stinken als je buiten rookt :S de rook wordt dan weggeblazen en kan niet goed in je kleren blijven hangen dus je stinkt minder dan dat je binnen rookt.
|
Citaat:
|
hmm daar heb ik nou nooit last van :P. ik ruik het juist heel goed als mensen binnen roken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelf je was doen.
|
Gaat je niet lukken. Ook niet met uren in de wind staan, blaastechnieken en deo. (En conifeerblaadjes tussen je vingers verpulveren en snel langs je ouders lopen en weet ik veel wat we allemaal deden.) Je kan het misschien minder maken, maar sigarettenrook ruik je snel hoor. Als je heel af en toe rookt kom je misschien nog weg met 'maar die en die rookt en daar stond ik naast' oid, maar als je vrij regelmatig rookt (en niet wilt stoppen) kun je het misschien beter tegen je ouders vertellen. Ze komen er tóch wel achter - lijkt me - dan kun je het beter zelf vertellen.
|
Je ouders komen er toch wel achter dat je rookt dus misschien kan je het beter maar gewoon vertellen. Je blijft het sowieso ruiken.
|
Citaat:
props voor je creativiteit :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je bij iemand binnen rookt, zou je onder d afzuigkap kunnen gaan staan.
Rook je buiten, na het roken gewoon een paar minuten rondrennen/fietsen, dan lugten je klern door de wint(en stink je mischien naar zweet) en ook buiten, tegen rook kun je ook door het gras rollen, want gras trekt geurtjes weg. Suces :p |
Dit topic is bijna 3 weken oud. Ik denk dat het wel gelukt is of dat de TS gesnapt is. Want " stiekem roken " gaat bijna niet.
|
Aan de andere kant is door het gras rollen wel een prachtige tip.
|
Met de wind mee roken, niet roken, goed tandenpoetsen, heel veel deo over je kleren heen spuiten..
Meer dan dat kun je niet doen ;) |
Je kan ook gewoon niet roken, het is ook nog eens ongezond*O*
|
Citaat:
|
Dat rondrennen/fietsen is nog eens goed ook. Eerst gaat je conditie eraan door te roken, maar tegelijk compenseer je weer wat door te sporten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |