![]() |
uiterlijken, bekende personages.
EEeeyyy
Ik moet ff weten hoe bepaalde personages eruit zien en ik kan hierover op internet niet veel vinden. De volgende personages zoek ik, Rosa-hoe overleef ik Britt-Dat heb ik weer. Paco en Yara-Radeloos ik moet de uiterlijke kenmerken hebben, dus bijvoorbeeld, kleur ogen kleur haar, dik/dun, lang/kort enz. Als er iemand is die het toevallig weet van een van deze boeken of een ander leuk boek weet en het uiterlijk van het personage ben ik hiermee enorm geholpen!!! x |
Rosa heeft blonde krullen. Britt heeft geloof ik steil bruin haar, maar dat weet ik niet zeker. Yara is dun, want die had toch anorexia? En Rosa is slank.
Verder weet ik het niet. Succes ermee :) |
Er is een tijd geleden een hoe-overleef-ik film uitgekomen, zou je daar niet stukjes van opo youtube kunnen vinden? Dan kun je iig Rosa oschrijven.
Is er van Radeloos ook geen film uitgekomen? Of was dat een ander boek van Carry Slee? |
Rosa heeft een wisselend uiterlijk. In een bepaald boek is ze rebels en neemt ze een piercing, verft ze haar haar per ongeluk oranje en draagt ze een ander soort kleren. Maar over het algemeen heeft ze blonde krullen.
Yara is inderdaad dun. Paco weet ik niet meer. Misschien is het een idee om naar de bieb te gaan en even in de boeken te bladeren? :) |
okee alvast heel erg bedankt allemaal.
weet iemand toevallig ook de haarkleur van Neuz? en weet iemand of ie lang of kort is? |
Neuz is erg lang en volgens mij donkerblond.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |