Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wanneer de volgende stap? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1816652)

Intertint 09-10-2010 20:01

Wanneer de volgende stap?

Beste mensen,

ik ben 15 jaar, en mijn vriendin is 14. We hebben nu een ruime maand wat. Wat we tot nu toe hebben gedaan is gezoend, veel knuffelen, hand in hand etc. De standaard dingen dus.
Omdat ik nooit verder ben gegaan dan dit, vraag ik me af wanneer de tijd is gekomen om een stap verder te gaan. Ik wil best wachten, het is voor mij niet echt nodig, maar als zij het wel zou willen ga ik daar graag in mee.

Maar aangezien ze nu 14 is, vind ik dat nog... aardig jong om sex te hebben enzo.
Toch zou ik graag willen weten, of jullie ervaringen willen horen, hoe jullie voor het eerst een stap verder waren gegaan (voelen enzo).

PS: Mijn vriendin is niet verlegen ofzo, ze durft heel veel (en dan bedoel ik op het gebied van zoenen enzo)

alvast bedankt ! (y)

Daantjer 09-10-2010 20:32

je begint gewoon en kijk hoe ver je komt, begin bijv. bij haar borsten.

Volk 09-10-2010 20:35

Wat daantjer zegt. Ik weet niet of je al aan haar borsten hebt gezeten? En of je dat al het gedaan onder haar kleding? Heb je uberhaupt al iets onder haar kleding aangeraakt zoals bijvoorbeeld haar rug of buik?

Cherry Springs 09-10-2010 21:09

Gewoon rustig aan doen wat je wil met je handen, probeer een beetje aan te voelen wat zij wil, als ze je niet wegduwt of op een andere manier iets negatiefs laat blijken zou ik me niet druk maken!

Intertint 09-10-2010 22:10

Dankjewel voor de reactie's!
Ik heb nog niet onder haar kleding/borsten gevoelt.
Ik vind het wel een goed idee, om eerst de rug enzo te voelen en kijken hoe ze reageert.

Nogmaals bedankt.

Freyja 09-10-2010 23:45

Nou ja, als je zegt "het is voor mij niet echt nodig", dan zie ik niet in waarom je het zou doen? Alleen doen als je het graag wil, natuurlijk!

Bartezz 09-10-2010 23:56

Als jullie elkaar echt leuk vinden gaat het eigenlijk vanzelf, stapje voor stapje. Jullie hebben geen haast, komt vanzelf goed:)

Intertint 24-10-2010 20:07

Bij deze wou ik even melden dat het goed is gelopen (y)
Ik voelde eerst haar rug, en daarna gaf legde zij mijn hand op haar borst.

Bedankt voor de tips.

KingKong 25-10-2010 01:12

haha nou een goed begin is het halve werk. Anders blijf je is een keer bij elkaar slapen, en dan hoef je echt niet persee meteen sex te hebben. Heb je het er al is met haar over gehad?

Kikaa 25-10-2010 06:27

Mooi dat het goed afgelopen is! (Y) Zo zou je steeds een stapje verder kunnen gaan. En misschien aan haar vragen wat zij zou willen?

En KingKong, dan moet het wel van de ouders mogen he. Ik denk dat bij veel jonge meisjes het vriendje niet mag blijven slapen, zeker niet als je 14 bent.

KingKong 25-10-2010 20:11

Citaat:

kika,x schreef: (Bericht 30992306)
Mooi dat het goed afgelopen is! (Y) Zo zou je steeds een stapje verder kunnen gaan. En misschien aan haar vragen wat zij zou willen?

En KingKong, dan moet het wel van de ouders mogen he. Ik denk dat bij veel jonge meisjes het vriendje niet mag blijven slapen, zeker niet als je 14 bent.

Tja daar heb ik verder geen ervaring mee, ik heb altijd makkelijke ouders geweest dus voor mij is dat nooit een probleem geweest. Maar ja, ik begrijp het niet maar ik kan het absoluut accepteren dat sommige ouders dat niet willen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.