![]() |
ben ik te vroeg?
hey iedereen ik ben Vb#
ik ben bang dat ik iets te vroeg ben met relaties zal ik maar zeggen. ik had voor5 maanden een heel lief vriendinnetje maar dat is inmiddels al uit :( maar nu ga ik al een tijdje met een ander meisje om en gisteren gingen we zwemmen en uiteindelijk erna zaten we te zoenen :bloos: dus nu denk ik moet ik tegen haar zeggen dat ik even niet iets met haar wil want ik vind me wel er nog erg jong voor maar aan de andere kant wil ik weer wel dus wat moet ik doen??? |
waarom zou je te jong zijn??
doe gewoon wat je zelf wilt en volg je eigen wil |
maar dat is het nou juist ik weet niet wat ik zelf wil maar ik kan eigenlijk ook geen reden bedenken wrm ik te jong ben
|
Mijn gevoel zegt dat 12 jaar te jong is, maar goed, misschien ben ik ouderwets.
Wat vond je van die zoen? Betekende het wat of was het gewoon omdat "grote jongens het ook doen"? Niks mis met een vriendinnetje maar misschien kun je er nog gewoon mee spelen. Waarom zoenen? Wou je op je 15e al vader worden? |
nou ik vond die zoen erg leuk en t is echt niet zo dat ik t deed om stoer te zijn ik vind haar echt heel leuk en kan der maar niet uit mijn hoofd krijgen
en wat heeft zoenen nou met vader worden te maken? |
Citaat:
|
kapotjes?
|
Citaat:
|
Wij hadden in groep zeven ook al vriendje-vriendinnetje, maar het stelde weinig voor. Ik kan niet goed inschatten hoe dat bij de TS zit, want ik ken hem niet, maar als jij je er goed bij voelt: waarom niet?
|
Citaat:
|
en ik snap wel wrm daantjer en hookee t raar vinden eerst had ik ook mijn twijfels hierover maar ik denk ook van als wij ons er goed bij voelen waarom niet?
|
Citaat:
Ontopic: Gewoon doen, niets mis mee (y) |
Hey VB#.
Ik heb dat probleem ook alleen het probleem is dat ik haar niet kan krijgen. Nu ik jou topic lees denk ik: PAK DIE KANS Er is niks k*tter dan een meisje willen wat je niet kunt krijgen. Als jij haar wilt en zij jou. Waarom niet? |
Eigenlijk vind ik dat, wanneer je twijfelt of je te jong bent en het nodig vindt dit op een forum aan allemaal onbekenden te vragen, je te jong bent.
|
..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou gellukig twijfel ik niet meer ik ben oud genoeg :D
|
Je kan nu best verkering nemen, maar houd er wel rekening mee dat het toch wel weer uit gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |