![]() |
Kan je seks hebben (met condoom) met je voorhuid over de eikel?
Vraagje.
|
niet echt, als het goed is schuift je voorhuid namelijk naar achteren (of eigenlijk je piemel naar voren) op het moment dat jij opgewonden raak (en zonder stijve piemel sowieso geen penetratie).
|
Waarschijnlijk bedoelt ie dat z'n voorhuid niet over zijn eikel kan.
Daarom wilt hij waarschijnlijk weten of hij een condoom over zijn penis kan doen, ondanks dat zijn voorhuid niet naar achter is geschoven. Maar als antwoord.. Geen idee :( |
Citaat:
het betere antwoord is misschien wel gewoon ''nee'' |
Dat is best wel jammer.
|
Je voorhuid moet idd gewoon over je eikel naar achteren te schuiven zijn, maar ik heb tijdens mijn co-schappen in het ziekenhuis mannen gezien die dat nooit konden, en er gewoon kinderen mee hebben gemaakt en alles. zo lang het geen pijn doet, is het geen probleem.
|
je kan het oprekken
elke dag 2 keer s'Ochtens en s'avonds na 2 weken kan je voorhuid over je eikel :D had ik ook ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan, Maar als je het erg gewend bent zal het wel moeilijk gaan :p
|
Ik heb zegmaar half hetzelfde:
Als ik een stijve heb, is mn voorhuid over me eikel, maar ik kan deze de wel zonder problemen overheen schuiven en ook zonder pijn. Maar zelf vind ik het altijd lekkerder om te masturberen door de voorhuid niet over de eikel te halen... Is dit dan wel gewoon goed? |
Citaat:
|
Ik ben toen ik 6 was ofzo naar de huisarts gegaan omdat ik me voorhuid er niet over heen kreeg om me pik te wassen en toen zeiden ze dat dat in de 'pubertijd' wel zou komen
|
Citaat:
Ik neem aan dat lullooo met een slappe zijn voorhuid er wel overheen kan krijgen, dus dan is er hygiënisch gezien toch geen probleem? |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik weet wel dat mijn ex zijn voorhuid gwn terug over zijn eikel kon schuiven toen hij een stijve had dus als dat bj jou ook zo is zou het wel kunnen maar ik zou idd wel oppassen met wat pluis enz ook schrijven.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |