![]() |
Limoenthee en de treurnis van pyjamadagen
Er zijn dagen waarop ik mijn gezicht wit
wil poederen en galant mijn hoofd in de kussens drukken, dan je geur opsnuiven uit de kreukels en vouwen waar je lag. Zo zou ik weten dat warme vrouwendijen en thee met limoen niet nodig zijn voor je aanwezigheid, dat niets nodig is behalve welvingen en poederdozen. Maar pyjamadagen vullen (helaas) al andere clichés, die van uitgeholde boeken en stukgelezen letters en vingers vol rauw deeg aflikken. Ik wring dan wel mijn rouwrandjes nagels en mijn ongeverfd gezicht, maar slechts tussen lakens waar niksniet jouw geur inzit. Ik ben nu eenmaal geen poederdoos van je verwijderd, zelfs geen Engelse mijlen van verdriet. Eerder een krullenbol, een tienerdroom die heel alleen gedichtjes typt. |
Je hebt zojuist mijn kutdag iets minder kut gemaakt. <3
|
Je einde is echt heel sterk. (Y)
|
waauw!
|
Het eerste wat ik dacht was dat dit gedicht heel mooi bij je avatar past. :o
Het is een geweldig leuk goed gedicht! Chapauauaueuaueau! |
Ik ben het met iedereen hier eens! Em is de Ware Dichteres van DoP :cool:. Klein ding:
Citaat:
Citaat:
|
Je dicht zoals het hoort: verrassend mooi :)
Het ene kleine spellingsfoutje dat Etmakas al benoemd heeft is zonde, 't was zó bijna perfect! 'Chapeau!' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dank jullie! <33
@Etmakas: gefixed! En die rouwrandjes nagels zijn inderdaad nagels met rouwrandjes. Aan elkaar vind ik het weer een beetje vreemd staan. Ik weet nog niet wat/of ik er wat mee ga doen, misschien schiet me ooit een fantastisch idee te binnen. ;p |
gerouwrandde nagels xd
|
Heel heel heel mooi. :Y
|
Zozo, dat is echt heel mooi (Y)
|
Citaat:
En dank jullie! |
Los is mooist.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |