![]() |
Met m'n vriendin zoenen
Als ik met m'n vriendin aan het zoene ben en een beetje haar over me heen krijg en dan haar een beetje uitkleed, als we dan met zn 2en in ondergoed op bed liggen iriteer ik me altijd aan die paal in m'n broek. Hij gaat al omhoog als ik dr uit kleed en een beetje d'r lichaam aan t kussen ben. help? wat moet ik doen?
|
Laat ik het zo stellen: ik zou me meer zorgen maken als er niets gebeurde. Je bent jong, je hebt een vriendin en je wordt opgewonden van haar, dat lijkt me zo natuurlijk als wat.
Ja, je zou 'm vast kunnen tapen, maar waarom zou je je er eigenlijk druk om maken? Als je vriendin vindt dat ze klaar is 'om seks te hebben' (volgens je andere topic, dat was jij, toch?) dan zal ze er vast geen moeite mee hebben. En het is altijd nog een 'bewijs' dat je haar aantrekkelijk vindt, nietwaar? ;) |
Over dat eerste ben ik het met je eens, maar over dat 2e, ze is zeker aantrekkelijk maar ik heb dat nogal snel hoor dat ik m niet in bedwang kan houden haha.
|
Het hoort zo. Niks aan doen.
|
Daar moet je niks aan doen want dat is hartstikke normaal. En je kunt er natuurlijk ook prima lol om/mee hebben :p
|
Heb precies hetzelfde, gelukkig weet een vrouw van mijn leeftijd daar wel raad mee :)
|
Opzich ist niet zo erg. Enige stomme is dat er meisjes zijn die denken dat als een jonge een stijve heeft, dat hij dan seks wil. En dat vind ze dan misschien niet zo prettig. Maar als je niks aan haar merkt is er niks aan de hand;) Als je ouder wordt neemt het wel wat af.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |