Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Met m'n vriendin zoenen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1816739)

Smokeyking 10-10-2010 20:41

Met m'n vriendin zoenen

Als ik met m'n vriendin aan het zoene ben en een beetje haar over me heen krijg en dan haar een beetje uitkleed, als we dan met zn 2en in ondergoed op bed liggen iriteer ik me altijd aan die paal in m'n broek. Hij gaat al omhoog als ik dr uit kleed en een beetje d'r lichaam aan t kussen ben. help? wat moet ik doen?

Em. 10-10-2010 20:45

Laat ik het zo stellen: ik zou me meer zorgen maken als er niets gebeurde. Je bent jong, je hebt een vriendin en je wordt opgewonden van haar, dat lijkt me zo natuurlijk als wat.

Ja, je zou 'm vast kunnen tapen, maar waarom zou je je er eigenlijk druk om maken? Als je vriendin vindt dat ze klaar is 'om seks te hebben' (volgens je andere topic, dat was jij, toch?) dan zal ze er vast geen moeite mee hebben. En het is altijd nog een 'bewijs' dat je haar aantrekkelijk vindt, nietwaar? ;)

Smokeyking 11-10-2010 10:46

Over dat eerste ben ik het met je eens, maar over dat 2e, ze is zeker aantrekkelijk maar ik heb dat nogal snel hoor dat ik m niet in bedwang kan houden haha.

Volk 11-10-2010 13:41

Het hoort zo. Niks aan doen.

Dittrich 11-10-2010 13:54

Daar moet je niks aan doen want dat is hartstikke normaal. En je kunt er natuurlijk ook prima lol om/mee hebben :p

All Out Of Love 11-10-2010 17:12

Heb precies hetzelfde, gelukkig weet een vrouw van mijn leeftijd daar wel raad mee :)

goeieboeie 12-10-2010 13:43

Opzich ist niet zo erg. Enige stomme is dat er meisjes zijn die denken dat als een jonge een stijve heeft, dat hij dan seks wil. En dat vind ze dan misschien niet zo prettig. Maar als je niks aan haar merkt is er niks aan de hand;) Als je ouder wordt neemt het wel wat af.

DeCorte 28-10-2010 15:33

Citaat:

goeieboeie schreef: (Bericht 30947874)
Opzich ist niet zo erg. Enige stomme is dat er meisjes zijn die denken dat als een jonge een stijve heeft, dat hij dan seks wil. En dat vind ze dan misschien niet zo prettig. Maar als je niks aan haar merkt is er niks aan de hand;) Als je ouder wordt neemt het wel wat af.

Goeie reactie, want zo is het (meestal) ook. je hoeft niet altijd seks te willen, ook al heb je een staande jongeheer _O_

Mr.Banana 10-11-2010 21:19

Citaat:

goeieboeie schreef: (Bericht 30947874)

Ja maar als jullie met alleen ondergoed op elkaar liggen, dan zou ik me er niet zorgen over maken dat ze raar gaat doen over dat je seks zou willen hebben...

MiBe 10-11-2010 22:26

Citaat:

Em. schreef: (Bericht 30941589)
Ja, je zou 'm vast kunnen tapen

:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.