![]() |
Pijpen
ik heb laatst met een vriend afgesproken (hij en ik wilden het een keer proberen) dat we elkaar een keer gaan pijpen. heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil eigenlijk niet zijn sperma in m'n mond hebben, iemand een oplossing???
|
Condoom?
|
dat is veel minder lekker
|
Dan zorg je er gewoon voor dat je voordat hij klaarkomt, bij zijn penis weg is.
Het is heel simpel, gewoon stoppen met pijpen voordat hij klaarkomt. |
Citaat:
@scholier28817 heb je het wel eens met condoom gedaan dan? Of heb je dat het minder lekker is van horen zeggen? |
@scholier28817 waarom wil je geen sperma in je mond krijgen, ben je bang voor een SOA of lijkt het je vies?
Als je bang bent voor een SOA dan kan je het beste een condoom gebruiken. Lijkt het je vies: kijk dan naar mijn vorige post ;P |
het hele idee al dat je een vriend gaat pijpen ----
maarja gebruik dan een condoom met smaakje. |
Gewoon bischierigheid lijkt me.. (Ik moet er ook niet aan denken)
|
bedankt voor de tips
|
lijkt me inderdaad goor
|
als het om soa's gaat: ALTIJD met condoom
Als het om sperma alleen gaat -> spreek af dat hij je op je schouder tikt ofzo als hij op het punt staat klaar te komen, dan heb je genoeg tijd om je hoofd weg te halen. |
ik denk niet dat ik zelf zou willen pijpen:nono::nono:
nu toch niet in elk geval ook al ben ik 15 |
Citaat:
|
Ik heb de off-topic discussie verwijderd, graag ontopic verder
|
Op tijd stoppen en met condoom, werkt altijd, lijkt me
|
Citaat:
Ikzelf zorg er gewoon voor dat er niet in mijn mond gespoten wordt. Dus zoiets als 'voor het zingen de kerk uitgaan'. En als je daarna toch een slecht gevoel hebt-> laat je testen. Maar de kans is wel hééél erg klein dat er iets mis kan gaan... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom zou je het in hemelsnaam doen? Zou je er geen spijt van krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben je homo?
Want het is het zelfde dat ik mijn beste vriendin ga beffe en dat lijkt me echt helemaal niks |
Citaat:
zo denk ik er nou ook over :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens, dit topic gaat niet over seksuele voorkeuren en de eventuele benamingen daarvoor, dus laten we het daar dan ook niet meer over hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |