![]() |
Allure doe eens een foto per pm versaaien! #1160
Nu :mad:
Godsamme, ik heb nog nooit zoveel moeite gedaan voor een foto van een chick :D :') |
Ik wil nog niet. :'(
Week 4 van rechtstheorie is wel naar hè? Over de awgb en wgb. Wanneer wat van toepassing is en de werkingssfeer. |
Misschien ben ik niet eens een chick. :D
|
Citaat:
Jah als het kan wel! |
Citaat:
Citaat:
|
Algemene rechtsleer was nog meer tweevingersindeneuzerig. :D Heb ik ook vorig jaar gevolgd. Jaja, we hebben bij elkaar in de collegezaal gezeten.
Verassend of verrassend? :D :P |
Dat je enigszins anoniem op internet wil blijven snap ik wel maar mensen die er zo populair-paranoïde over doen. :facepalm:
|
Citaat:
Ja ik weet dat we bij elkaar in colleges hebben gezeten daarom wil ik ook weten wie je bent! Maar nu moet je maar gewoon een foto sturen, want dit drammen om een foto duurt me al veel te lang dus ik ga er nu mee stoppen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle saaie tompussen nog aan toe.
|
Citaat:
maar nu moet ik gaan dus ik lees het later wel, daag! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*biedt sann een tompus aan
|
Wut De Bakker heeft Verdasco even geklopt:cool:
|
Citaat:
|
met of zonder teennagel? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms heb ik gelijk en soms niet. |
Citaat:
|
Citaat:
:cool::cool: |
Citaat:
|
school ging verbazingwekkend goed met 3 uur slaap alleen was ik wel zo dat ik niets binnenhield en al mijn irritatie er direct uitspuwde :p
|
Citaat:
|
Dit is beter. :bloos: |
Citaat:
Vertel? |
Citaat:
|
Hoi Michael!
|
Citaat:
|
Pfoej dat was een spannend tripje. De bakkersmevrouw had perongeluk 316,15 ingetoets ipv 16,15 bij het pinnen. Ik had al op "OK" gedrukt voor tot me doordrong dat ik taartjes voor 31,61 per stuk had gekocht :D Dus als een malle op annuleer lopen drukken, lukte niet. Gelukkig was mijn saldo op mijn lopende rekening net te weinig :D Pfoej.
|
Ach Archont komt ons weer verblijden met zijn altijd sprankelende aanwezigheid <3. Hoe was je maandje zonder forum knul?
|
Wow Jasper,
Van 5-2 naar 7-5, dus 5 games op rij vind ik best lomp! |
Citaat:
|
Citaat:
|
En, heb je een tompouce?
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan ik niet wat discipline van jullie lenen? Of nog beter jullie inhuren :cool: |
Citaat:
|
En witte bolletjes en een frikandelbroodje en eierkoeken en krentenbollen en een moorkop.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stond net met allemaal boodschappen bij de kassa van de AH, heb ik niet genoeg saldo meer :'( zo genant
|
En hoe heb je het opgelost?:p
|
Niet. Ik heb m'n boodschappen achtergelaten en ben weer naar huis gegaan.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |