![]() |
Afbeeldingen CKV
Hoi,
Morgen heb ik een beoordeling van CKV. De bedoeling was om afbeeldingen te zoeken bij de onderstaande tijden: - Cultuur van de kerk - Cultuur van de romantiek en het realisme - Cultuur van het moderne - Hofcultuur (hier) - Massacultuur Als bijlage heb ik deze allemaal bijgevoegd. Bij sommige heb ik erg weinig plaatjes. Weten jullie wat ik hier nog aan toe kan voegen? In CKV ben ik echt niet goed.... Caviamax |
ey, wanneer moet dit af zijn? ik heb namelijk thuis een boek vol liggen over deze thema's. Met plaatjes!!! Alleen ik kan er pas zondag bij...
Huiswerkze ;) |
De TS heeft het bericht op 11 oktober geplaats en een dag daarna moest het af zijn. TS zal het dus 12 oktober ingeleverd moeten hebben.;)
|
Ja, heb het al gemaakt. Maar toch bedankt!
|
Een tip voor andere scholieren, maak gebruik van de website http://www.flickr.com voor foto's. FlickR bevat enorm veel foto's van enorm veel verschillende dingen. De foto's komen vaak af van professionele of beroeps fotografen dus de kwaliteit is uitstekend.
|
Ik ruik reclame?
|
Bij ons op school werd flickr ook aangeraden dus met die reclame zal het mee vallen.:)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |