![]() |
Komt heuj Egon! (Saai) #1163
Goeiemorgen
|
Hoi.
|
Ik vind het echt eng hoe rechtenstudenten allemaal precies op dezelfde manier schrijven :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sann we hebben een semi bn'er op 2 minuten loopafstand wonen :p Bert Brussen :eek:
|
Citaat:
|
Trouwens, figuur, je moet naar witte vrouwen en dan naar de bieb! Wegwezen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig eigenlijk hoe PABO juffies met elkaar communiceren alsof ze ook net aap, noot, mies hebben geleerd en elkaar complimenteren met schouderklopjes en kinderlijke duimpjes/ knipoogjes. Like you're fucking watching Dora the explorer irl :d:d
|
:D ik deel je sentiment.
|
Moge!
Ik mag niet meer deelnemen aan een toets spaans op 2 november, omdat ik te laat was met inschrijven:D(y) Lekker begin van de dag:o |
Oei (N)
|
Goodmorning :)
|
Goeiemorgen.
|
Haaai :)
|
Aargh ik ben al de hele ochtend als een gek aan het niezen, word er helemaal gek van (N)
|
de weeeeeeeeeeeek is bijna doooooooormidddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeen
|
Gaan we maar eens naar school voor wel drie uur college. Zozo.
|
Oh Carn ik ben nu Home & Minor van Oceansize aan het luisteren en die klinkt (vind ik) een stuk fijner dan die nieuwe <3.
|
Oh en ik heb in dit topic eindelijk bewijs gevonden dat God bestaat! Jawel! :cool:
http://forum.scholieren.com/showthre...5#post30949935 |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik blijf het proberen :mad:
|
Citaat:
|
Ik heb de verwarming maar eens aangezet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefjes, weet iemand of het koud is buiten?
|
Hier is het een graad of elf.
|
ik heb net gewoon op een terras gezeten ;x
|
11 graden is koud. Dan kan ik mooi mijn nieuwe winteroutfit aan :cool:
|
Ik kijk oude afleveringen van Baby te Huur en ik vind het weer zo fucking grappig :D Chantal die meteen aan zm en alles denkt als ze een toren ziet :facepalm:
|
Heu CM, m'n PM-box is weer geleegd, dus je kunt de link PM'en. Alleen heb ik de komende dagen geen tijd om ernaar te kijken, het wordt op z'n vroegst vrijdag.
|
Citaat:
|
Oh CM ik wil de link ook nog in mn pm :o
|
Ik moet zeggen dat het me qua gevoelstemperatuur nog behoorlijk meeviel net.
|
Ik vond het net wel prima voor het begin van de herfst.
|
Ik heb net kleurpotloden gekocht, want ik moet een optocht van monsters knutselen. :')
|
Moeilijk he Panda, een normale titel verzinnen.
|
ben jij altijd zo aardig stefenootje?
|
hoi! Hoe gaat het hier?
|
Citaat:
|
Hee Babs! Dat is best alweer eventjes geleden!
Ik heb net naar die vrouw van de studio gebeld, maar ze nam niet op. Voicemail ingesproken. Spannend... |
Citaat:
|
Citaat:
Stefeblootje (:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D goeie he, verzin ik zo even) was het leuk bij het voetbal? |
Spreken jullie Lidl uit als Liddul of Liedul?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |