![]() |
Saaibook #1164
Wat duurde dat lang.:p
Nog even het obligatoire lijstje: Stefenootje 67 Andijvie 45 sann 42 Archont 35 Carn 25 Etmakas 25 N00dles 23 Lucky Luciano 22 Paranoide 21 wheezle 21 Absinthe 16 Sherlock 15 White Trash 15 Rationeel 12 Sarah 12 Commendatore 12 Pippeloen 10 Lorelei 10 Jasmijn. 9 CreativeMusic 9 egon 7 qandy 7 Medeia 6 *Miekje* 5 Moz 5 forever 5 IKBENBABSWEL 5 Rode Panda 3 Trimm Trabb 3 Missy 2 Tink* 2 TopDrop 2 Queasy 2 m3tr01dm1nd3d 1 |
Is Sarah online?
|
Ik moet altijd huilen van Hello goodbye. :bloos:
Tot zo! |
@ forever: afhankelijk van hoeveel tijd je ervoor over hebt kun je een facebook maken met info en er verder nooit komen, zodat mensen met wie je het contact hebt verloren kunnen zien waar je nu mee bezig bent, of je kunt er daarnaast nog regelmatig posten wat je hebt meegemaakt en lezen wat andere mensen hebben meegemaakt, of je kunt er duizend spelletjes doen die allemaal snel eentonig worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een medische vraag, en ik vroeg me af of jij daar antwoord op wil (proberen te) geven :o (dat dacht je stiekem zeker al he? ;)) |
Godsamme, ik wil een bestand openen, maar windows7 blokkeert het omdat het denkt dat het een virus is (n)
|
Hoi! Ja, en daar hebben we het de afgelopen dagen niet over gehad :p
En is goed hoor :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de laatste tijd vaak last van m'n benen als ik wakker word. Het is geen spierpijn en geen kramp. 's Nachts heb ik er geen last van en 's avonds in principe ook niet (niet meer dan 's ochtends in ieder geval). Soms helpt het om een flinke wandeling te maken. Maar vandaag heb ik er bijv al de hele dag last van. Vooral in m'n onderbenen en het straalt een beetje door naar m'n voeten. Wat is dit en moet ik mij zorgen maken? :P |
ie9 gebruikers naamzoek:
als ik mijn browsegeschiedenis wis, blijft hij bij het typen nog steeds adressen aanvullen in de adresbalk. zo kan ik natuurlijk nooit fatsoenlijk in de forumkast blijven. hoe zit dit? :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook omdat het 86bit heeft:O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Win7 > XP
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: oh, ik lees dat het in principe altijd 's avonds en 's nachts voorkomt, en dat heb jij niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En, je kan Windows 7 toch ook nemen als de bugs beter bekend zijn. Echt, ik snap niet waarom je aan iets zou moeten wennen als het oude nog goed is, maar goed, dat is eigenlijk hetzelfde als de geel/wit discussie :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
64-bit Jasper, 64-bit...
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm, komt me niet heel bekend voor maar het klinkt in elk geval niet meteen ernstig :p Als je last zegt, bedoel je dan pijn? Of meer een algemeen soort lastigheid. Restless legs geeft wel 'last die geen pijn is' maar dat is doorgaans 's avonds veel erger dan 's ochtends. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ik was langzaam.
|
NU HELLO GOODBYE KlJKEN JONGENS. :O
|
Citaat:
|
Even een ander vraagje tussendoor: wie vindt het normaal dat je als man met je handen in de broek van een vriend zit? (we hebben het dus over een mannelijke vriend die niets meer is dan een gewone vriend en over 2 mannen die heteroseksueel claimen te zijn) =)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch had LL het probleem niet gehad als hij nog gewoon XP zou gebruiken. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het vrij cruciale informatie of het aan de voorkant of de achterkant van de broek is.
Hoewel het natuurlijk allebei dubieus is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |