![]() |
So you can make me come, that doesn't make you Jesaais #1167
*O*
|
-O-
|
*O*
|
OMGGG titel (y):cool::cool:
Ik ga 'm meteen luisteren! |
Want ik wilde die Tori Amos-titel alsnog :o
En @Sann: Sanne in Portret van Sanne is wel... of misschien moet ik dat nog niet zeggen als je het wil lezen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben jullie mijn afsluitende mopje wel gelezen? :o
|
Godver @sanns mopje in het vorige topic :D:D:D(n):facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een FUCKING VETTE zin is het toch. Ik vind het vet om 'm zo dramatisch mogelijk mee te zingen. :cool:
|
Ik zing Ellie Goulding mee en dat kan ik niet dus ik heb denk ik geen last van ongedierte in een straal van 100 meter van mijn huis :confused:(Y)
|
Citaat:
Het is een jeugdboek hè ;) Met een hoog Carry Slee-gehalte, maar dan gewoon veel beter in de psyche van pubermeisjes gedoken. Bij Iris moet ik echt nog steeds altijd huilen :o Portret van Sanne ken ik het minst goed van de drie, maar daar moest ik vroeger ook wel eens bij huilen. Bij Minkes tegenbeeld niet, maar dat is ook wel echt een goed boek :y En best heftig, voor een meisje van 10, want zo oud was ik toen ik het las. Citaat:
|
Oh, en dat stukje van 'I wanna smash the faces' GITAAR
Vind ik ook heeel vet. |
@Minke maar ik vind het gaaf om een boek te hebben met mijn naam in de titel :o
Bedtime, trusten liefjes! |
Trusten sannepan.
|
Citaat:
|
Mijn jeugdboek was Go ask Alice van Anonymous ofwel Beatrice Sparks lees ik op Wikipedia. Kennen jullie dat?
|
Citaat:
En ik ben destijds ook haar boeken gaan lezen puur omdat ze Minkes tegenbeeld had geschreven. Ik bedoel; hoe vaak kom je nou een Minke tegen als hoofdpersoon in een boek? (y) Oh, en welterusten! |
Citaat:
Ik las vroeger zoveel, ik las denk ik wel 3 bibliotheekboeken per week. Daarom heb ik nu zo'n buitenproportionele woordenschat ja!!!:cool:;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik ga mijn kinderen wel aansporen om te lezen.
Ik ga ze ook heel veel voorlezen! *heeft er nu al zin in* <3 |
Oh ik was 10 en echt helemaal onder de indruk van het boek. Ik lees dat het in Nederlands bewerkt is door Remco Campert en het 'het onkruid en de bloem' heet. Rings no bell for me maar misschien bij jullie? Verhaal is wel bekend geloof ik.
|
Ik ook. Na mijn Annie M.G. Schmidtlessen had ik de smaak ook wel weer te pakken wat betreft voorlezen. En de kinderen wilden dat ik ze ook toneellessen over Pippi Langkous ging geven, maar ja, daar is natuurlijk geen geld voor... Maar wel een gaaf thema voor toneellessen denk ik.
|
Citaat:
|
Kuuut, ik herinner me ineens een boek dat ik supervaak las, maar hoe heet het ook alweer!
|
Ik weet ook nog dat ik een keer een voorstelling speelde op de academie. En de drie actrices heetten Sanne, Iris en Minke. Hoofdpersonen van die drie boeken dus. En dat vond ik toen zó gaaf. :o <3
En nu ga ik dus lezen en slapen. Toedels! |
minke je ava :D
|
<3 de titel
|
Ik baal dat ik er misschien nooit meer achterkom hoe dat boek heet. :mad::(
|
Citaat:
Citaat:
|
YeS, IK WEET HET WEER!
|
Wat dan?
|
Ik ben weer wakker, hoi. :)
|
Citaat:
|
Ik was er maar ga dus eigenlijk net weg.. :p
|
Maar ik wacht even op de titel van het boek van Stefenootje ;)
|
Citaat:
Svenja's zomer heette het. :p |
lalala
|
Citaat:
Citaat:
|
(8) Wilkommen, bienvenue, welcome... (8)
|
Citaat:
Ik deed ook altijd mee aan de Kinderjury en las dan altijd superveel boeken, en koos dan altijd voor onbekende boeken van niet-Nederlandse schrijvers, en dan was ik altijd boos als Paul van Loon en Carry Slee alwéér wonnen (n) Nachtreis met Kapitein Bimse en Inka's reis naar de maan waren grote favorieten weet ik nog <3 |
Sorry! Maar ik ben echt weg, truste :)
|
Citaat:
|
Carry Slee-boeken waren altijd al snel gedateerd. Caja Cazemier schreef echt een stuk beter (nu niet meer :s). Sann naamzoek; de schrijfster is dus Caja Cazemier.
|
Stefenootje, was jij niet zo'n Regina Spetor-fan? Ik heb ongeveer vandaag ontdekt dat ik het best leuke muziek vindt. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |