![]() |
Saaip #1168
.
|
Stefenootje 69
Absinthe 36 Repelsteel 32 N00dles 28 Sarah 25 Lucky Luciano 24 egon 23 Chick Rock 22 forever 16 Andijvie 16 Etmakas 16 sann 15 Medeia 15 Pippeloen 15 Carn 14 Lorelei 13 Allure 12 Rationeel 12 Tink* 10 CreativeMusic 10 Trimm Trabb 9 linooz 8 Kazet Nagorra 7 wheezle 7 White Trash 7 Jaeger 6 Commendatore 6 Dark Phoenix 6 Sherlock 6 *Miekje* 5 Archont 3 Moz 3 Miekepieke 2 qandy 1 Missy 1 Uice 1 |
Stefanie jij hebt vast skype;p
|
Citaat:
|
Nou ik kan toch gokken?;p
|
Citaat:
|
Jezus, waarom laten ze op dit tijdstip de trailer van Paranormal Activity 2 zien? Ik vond het nog eng, er kunnen kinderen kijken hoor.
|
Error.
- Kan iemand die irritante reclame over de 'Blauw bal van verbinding' nog herinneren? Wat is daar eigenlijk mee gebeurd? |
Ik heb geen skaip, ik heb geen haifs, ik heb geen feesboek, ik heb geen aaifoon, en geen aaipet.
|
Citaat:
|
Ik wil True Grit en Barney's Version zien :o
|
Mijn nieuwe bureau is vette liefde <3.
|
Citaat:
|
Ik moet altijd een beetje lachen als ik iemand zie met een iPad, in de trein ofzo.
Zit je daar met zo'n enorm ding. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan je veel in kwijt zo te zien.
|
Hoi! Ik was een film gaan kijken, maar toen toch maar niet.
|
Citaat:
|
"Slimme opbermogelijkheid voor je printer"
"De zijpanelen van het bovenblad houden boeken, cd's en dvd's op hun plaats." lulz. |
Citaat:
|
Ohey, Indy is weer bezig op 6 (Y) Wel het minste deel, maar Indy is dikke liefde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Squeal like a pig!
|
They raped our friend!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oei, tondeuze incident; nu is het 1mm ipv 3mm. Maar je ziet het verschil amper dus ik vraag me af waarom ik al die tijd die 3mm moeite heb gedaan :( :D
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Dan moeten ze het maar over de uitsteeksels aan de bovenkant hebben. Dat zijpaneel houdt gewoon de kast bij elkaar, :mad:.
|
"uitsteeksels aan de bovenkant" staat natuurlijk niet zo flitsend bij de omschrijving. Hoewel ik dat juist wel zou waarderen. In een kastomschrijving.
|
Citaat:
Wel een gaaf filmpje :Y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tralalala
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel mensen zijn er na vijf jaar nog blij met hun tatoeages?
|
ik ken er genoeg.
|
Citaat:
|
Zat Soija niet nog een beetje in de kast, sociaal gezien dan?
|
Citaat:
|
Ik vind al die mensen die Wilders hebben aangeklaagd nu wel erg zuur doen. Nu een beetje op het OM zeiken dat ze zich niet goed hebben voorbereid. Een van die gasten denkt zelfs dat hij persoonlijk de rechter er wel even zal van overtuigen. Ik wist helemaal niet dat de benadeelde partij een inhoudelijk betoog mocht voeren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |