![]() |
[Tekening] Lieve oogjes ...
|
Aaaah echt lievige oogjes!! Allebei!!! Ze lijken heel echt! Super mooi gedaan hoor (y) :)
|
wowie *kwijl* echt mooi...
dat probeer ik nou ook altijd... ik zou voor de grap es een tekeningetje van mij moeten scannen... je lacht je dood... |
*dies* prachtig! Hoe doe je dat? Very mooi!
|
Knap gedaan. Die onderste is beetje manga-achtig. (Lees: :mooi: ).
|
ik houd nie van manga maar die onderste is adembenemend :)
|
Heel mooi getekend, dat detail = (y) !
|
haha die bovenste :) vet cool, doet me denken aan een Ewok. (uit Star Wars van de planeet Endor :p )
|
Aaaaaaaaah, critters!! *heeft dankzij Gremlins een hekel aan alle kleine monstertjes, hoe schattig ze ook lijken*
:D:D Aaanyway, mooi gedaan, meebie iets meer schaduw op het hoofd van het euh... beestding, maar verder (y) |
Mooi! Die bovenste doet mij een beetje aan een nieuw soort spookdiertje denken ofzo. Je weet wel, die beestjes met die reuzegrote ogen en oren. :p
En die onderste vind ik ook heel mooi. Goed gebruik van schaduw en licht. Vind vooral die iris heel mooi. ^__^ |
damn echt heel mooi (y)
|
wat een poekie woekie lieferg beeske de bovenste :)
|
Citaat:
Mooiz! Oogjse zijn bij mij altijd tbje evil en ongelijk :S |
echt mooi!!!!! heel helder en scherp.. echt onwijs mooi.. heb je het soms upgetouched met de compu ofzow???? echt zoow gaaf
|
Helemaal geweldig! :)
|
wauw erg mooi!dat beestje is wel grappig en die onderste is echt supermooi
|
heeeel mooi gedaan echt waar...
nou vraag ik me af.. hoe lang doe je dur nou over zoiets te maken?? hoe vaak zit je te gummen of teken je dat zo flats flats.. in één keer? kusje |
lief, koel, leuk blabla.. :p
|
Heel knap!!
|
Cute!
|
Echt allebei ongelooflijk goed! K wil wel es meer tekeningetjes van je zien
|
Citaat:
leuke tekeningen :) .....(zeg, ff offtopic, ligt het aan mij of is hier iedereen echt achterlijk positief de laatste tijd? niet alleen bij deze tekening hoor, bij alle.. hmm.. maar eens een tekeningetje van mij posten, hebben we tenminste de oudewetse scholieren zeikerds weer terug want dit is eng..) |
Citaat:
Eigenlijk zijn de oogjes van dit beestje ook best wel evil... ze zien er heel lief uit, maar als je even wat beter kijkt... ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |