![]() |
Liefdesverdriet.
hoi iedereen,
Ik ben nu verliefd op een jongen voor ongeveer 3 jaar, 3 maand geleden krijgen we verkering. Ik helemaal in de wolken natuurlijk. Nu is het net uitgegaan en we blijven vrienden alleen ik vind het heel moeilijk. Ik vind hem nog steeds zo leuk en omdat we gezoend hebben ben ik ook meer voor hem gaan voelen. Hoe kom ik ooit hier overheen? |
Heh, je bent nog maar 15. Er komen nog genoeg kerels (en misschien meisjes, je weet nooit) op je pad.
|
Ik weet het maar ik vind hem echt zo leuk, hij is echt de eerste jongen waar ik mezelf kon zijn en die me mooi vond en ik voelde me veilig bij hem.
Ik ben nog steeds aan het huilen. |
Ga dingen doen. Ga dingen doen met vrienden, zoek afleiding. Dan kom je er echt wel weer overheen.
|
Helaas zit hij in mijn vriendengroepje, we hebben altijd dezelfde mensen als we wat gaan doen.
|
Kun je niet met alleen je vriendinnen iets typish vrouwlijks gaan doen of een filmavond ofzo?
|
Ik nodig ze vanavond uit, als ze kunnen.
|
Ja je hoeft toch niet perse met hem af te spreken. Je kan toch ook met 1 vriendin iets gaan doen ofzo.
|
Ja klopt, een vriendin van me zei dat ik een lijstje moest maken met nadelen aan hem,
alleen hij heeft geen nadelen niet die ik zo kan opnoemen. :( Ik ben er echt kapot van, |
Het is heel moeilijk om de nadelen van iemand te zien als je nog zo hoteldebotel bent. Dat komt wel, dat hoeft niet gelijk. De bedoeling is nu dat jij er gewoon goed doorheen komt. Dus lekker met mensen afspreken, leuke dingen doen in je eentje, jezelf een beetje oppeppen door bv een leuk nieuw kapsel te laten knippen, nieuwe kleding te kopen. Dan krijg je al wat meer zelfvertrouwen en de bedoeling daarvan is natuurlijk dat je hem niet nodig hebt om jezelf goed te voelen. Dat gevoel voor hem slijt dan hopelijk vanzelf, daar moet toch tijd overheen gaan. En wie weet kom je wel een veel leukere jongen tegen die jou ook leuk vindt.
|
Geef het tijd. Ik heb ook in deze situatie gezeten, maar ik heb het niet met hem gehad, maar hij wees me gelijk af. Zoals kika,x al zei, afleiding zoeken. Doe veel leuke dingen.
En het is meestal over als je weer opnieuw verliefd wordt. En nog een keer. Geef het tijd. |
Je hebt er nu weinig aan, maar ook dit soort dingen gaan weer over.
|
Dank jullie wel, het gaat al wat beter, ik blijf positief en ik zeg steeds dat hij het niet waard is en dat er leukere jongens zijn, alleen moet ik dat nog wel geloven.
Maar ik heb gewoon heel erg zitten huilen en liefdesliedjes geluisterd. En dat lucht echt al heel erg op. |
Citaat:
|
Natuurlijk komt dat wel goed. Kijk eens naar oudere mensen om je heen, zie je die nog huilen om hun vriendje van toen ze 15 waren? Vriendjes verliezen hoort bij het leven. Je wordt er uiteindelijk echt alleen maar sterker van. Er moet gewoon tijd overheen gaan. Ondertussen moet jij met je vriendinnen leuke dingen gaan doen en niet met hem omgaan omdat dat het alleen maar moeilijker maakt.
|
Niet met hem omgaan gaat nogal moeilijk..
Want dit weekend ga ik op kamp een Hike-kamp, en wij hebben ons met zen tweeën opgegeven. Maar het komt goed ik ben al echt een stuk positiever en inderdaad sterker geworden, en heb al veel afleiding :] |
Citaat:
Veel succes nog verder! :D |
Dank je wel :]
Ik ben der ook achter gekomen dat er een paar jongens er voor me zijn en dan denk ik van dat er dus leukere jongens zijn dan hem :D xx |
kom op, je bent 15 jaar, liefde komt echt nog wel;)
en ja het is kut maar beter dat je er nu achter komt dan als je 12 jaar getrouwd bent;) |
ik wil even sorry zeggen dat mijn vorige comment zo lomp klonk, daar heb je nu zeker helemaal geen behoefte aan. Ik heb het ook uitgemaakt dit weekend met mijn vriend van één jaar en ik mis alles nu ontzettend. Ik denk dat je gewoon moet afkicken, leuke dingen doen met andere mensen, je richten op school ofzo. Het voelt onwijs kut, echt waar, maar je moet blijven geloven dat het beter wordt.
|
Ah geeft niet, ja inderdaad gewoon afkicken en dat is me al wel een beetje gelukt ik ga inderdaad met andere mensen leuke dingen doen en het is heel leuk :]
En jij ook succes met afkicken he! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |