Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   doen of niet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1817204)

Niem Ano 16-10-2010 16:59

doen of niet

Hey iedereen,

ik heb sinds kort een relatie met een fantastisch meisje.

We hebben enkel één probleem: we zijn beiden nogal verlegen.
Soms staan we dan een eeuwigheid in elkaars ogen te kijken, en dan vraag ik me af of ik haar nu wel of niet zou kussen. Wat als zij dat niet wil? En vragen lijkt me zo stom...
Dusstaan we daar dan, met onze gezichten dicht bij elkaar, maar verder niks :facepalm:

Hoe kan ik deze grens overwinnen?

Intertint 16-10-2010 17:03

Beste ?,

Het is je vriendin... Dan lijkt het me sterk dat ze het afwijst.
Hoe ik het altijd doe?

Ik doe het gewoon... Ook al is het m'n vriendin niet. En als je het eenmaal
hebt gedaan, wordt het steeds makkelijker!

Ik zou het gewoonweg raar vinden om mijn vriendin te ontwijken als ze me een
zoen wilt geven...
en daarbij, misschien DURFT ze dan wel niet te ontwijken met de gevoelens 'vind ie mij dan nog wel leuk'.
Dus mijn mening is gewoon durven.

BlackBetty 16-10-2010 18:11

Gewoon doen, zij is waarschijnlijk ook veel ste verlegen om dit te doen maar wil dit wel graag!

Je moet gewoon over die drempel heenkomen en doen.

Em. 16-10-2010 18:54

Als ze, zoals je zegt, verlegen is, is de kans groot dat ze zelf veel meer zou willen dan ze durft te doen.

En je hoeft haar natuurlijk niet metéén op 'r bek te pakken en kan je dus veel meer 'controleren' hoe zij op jou reageert. Stel, je begint met haar hand pakken, trekt ze 'm terug? Houdt ze je hand vast? Pakt ze later ook jouw hand? En dan kun je bijvoorbeeld kijken, stel ik houd haar rond haar middel vast, hoe reageert ze dan, is ze verbaasd, pakt ze jou ook vast, ect.

Als jullie met je gezichten alleen tegenover elkaar staan (hoever zijn jullie verder al? houd je 'r vast? hoe?) zou je bijvoorbeeld eerst je gezicht tegen haar wang/hals aan kunnen leggen (dus haar heel 'dicht' omhelzen, zeg maar) en kijken hoe ze reageert, dan haar een kusje op haar wang geven, enzovoort.

En misschien kun je het haar ook wel vragen, als je dat wel durft. Iets van 'mag ik je een kusje geven?' of zo.

Rody 19-10-2010 20:13

Iemand zal toch eens de eerste stap moeten zetten.

Het beste is om gewoon van haar ogen naar haar lippen kijken en dan weer terug naar haar ogen. De meeste mensen snappen dan dat je graag wil zoenen.

spiderhomer 19-10-2010 23:27

Wat ik tegen mezelf zeg binnen nu en 5 minuten ga ik t gwn doen en dan doe ik t meestal ook

Fashion Icone 20-10-2010 17:49

Citaat:

Niem Ano schreef: (Bericht 30961435)
Hey iedereen,

ik heb sinds kort een relatie met een fantastisch meisje.

We hebben enkel één probleem: we zijn beiden nogal verlegen.
Soms staan we dan een eeuwigheid in elkaars ogen te kijken, en dan vraag ik me af of ik haar nu wel of niet zou kussen. Wat als zij dat niet wil? En vragen lijkt me zo stom...
Dusstaan we daar dan, met onze gezichten dicht bij elkaar, maar verder niks :facepalm:

Hoe kan ik deze grens overwinnen?

Hoelang hebben jullie een relatie als ik het mag vragen?
Je moet niet wachten tot zij jou gaat kussen want dat gaat dan niet komen omdat zij verlegen is en dat meiden meestal verwachten dat een jongen de éérste stap maak.
Gewoon doen ;) Jullie hebben een relatie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.