![]() |
geurtje
en.... welk geurtje vinden jullie t lekkerste bij het andere geslacht?
deo ofzo of weet ik veel wat |
Als er iemand langsloopt, heb ik niet zo dat ik iets ruik en dan meteen denk: "Ooooh! Dat is... *naam geurtje*". Eigenlijk helemaal niet. Zolang iemand niet al te erg overheersend ruikt of gewoon stinkt, heb ik geloof ik nog bijna nooit meegemaakt dat ik een geurtje echt vies vond. Sommige mensen ruiken wel uitgesproken lekker, maar goed, dan weet ik dus niet wat voor deo ze gebruiken of dat ze gewoon van zichzelf lekker ruiken of weet ik wat :)
|
Armani ruikt altijd lekker ;)
|
Mijn favoriet blijft Hugo Boss Soul, dan krijg ik vaak complimentjes dat ik lekker ruik.
dr.rootz |
VOor het andere geslacht?
Voor mannen vind ik Pi van Givency heerlijk. |
Shampoo. Maakt niet zo veel uit welke.
|
Nivea for men aftershave balsam als m'n vriend net gedoucht en geschoren in een schone pyjama bij me in bed komt liggen <3
|
Ohja, en gilette scheerschuim <3 subtiel kruidig.
|
Ik herken ook niet echt luchtjes, maar gewoon lekker fris gewassen vind ik al heel lekker.
|
Ik heb een zwak voor kokosnoot. Zodra iemand ook maar vaag naar kokosnoot ruikt, loop ik mijn neus achterna en volg die persoon. xD
Voor de rest ... Tja, ik weet welke geuren me aantrekken, maar ik kan ze niet echt beschrijven. Als het maar mannelijk is en fris is het meestal wel goed. |
Citaat:
|
Mannen hoeven van mij eigenlijk geen deo of aftershave te gebruiken, zolang ze zich maar fatsoenlijk verzorgen. Soms kom ik mannen tegen die duidelijk toe waren aan 'n douche, maar die in plaats daarvan toch maar 'n luchtje op hebben gespoten. Nou, ik ruik liever helemaal niets dan die misselijkmakende friszure geur die ze dan bij zich dragen :(.
|
Citaat:
|
Ik vind de gel van m'n vriendje heerlijk ruiken :)
- maar dat ga ik dus echt niet aan hem toegeven haha- |
Citaat:
|
Ik ben even de naam van zijn eau vergeten, maar ik koppel het 'geurtje' van mijn vriend aan hem en die vind ik erg lekker.
|
Citaat:
|
Ik vind die ene Axe deodorant niet verkeerd ruiken bij een jongen. :o
Qua geurtjes heb ik echt geen idee hoe ze allemaal heten hoor. :D |
I just adore the smell of sweet perfume.
Ik kan er gewoon geen mooie nederlandse zin van maken, engels klinkt toch wat romantischer dan ons saaie Hollandsch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die dus. Die ruikt sexy. :bloos: Oh en de meeste Rexona's vind ik afschuwelijk stinken. :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar africa is ook lekker! |
Ik vind bij jongens Aqua di Gio lekker ruiken, maar ook de mannelijke variant van Angel ,Thierry Mugler doet het goed.
|
voor het andere geslacht vind ik One Million een heeeeeeerlijke geur.
|
puma is echt lekker!
die geef ik mijn vriend vaak kado. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |