![]() |
Hulp bij PWS nodig
Hallo allemaal!
Wij zijn met ons profielwerkstuk voor kunst algemeen/kunstgeschiedenis bezig. Wij doen een onderzoek naar de bekendheid van 6 schilderijen die wij zien als de "stijliconen uit de kunstgeschiedenis". Daarvoor hebben wij een enquête gemaakt. Zouden jullie hem alsjeblieft willen invullen voor ons? Het zou ons weer een stuk verder helpen! Hier is de link voor de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=156339 Het kost nog geen vijf minuten.. Heel erg bedankt alvast! Groetjes Lara en Mathilde |
Ingevuld!
|
Dankjewel ^^
|
Ingevuld.
|
Done!
|
Ingevuld
|
Heel erg bedankt !
|
Klaar :). En ik ben verbijsterd over wat ik allemaal wist :')
|
helemaal ingevuld. Ik was juist verbijsterd over alles wat ik nog niet wist :S
maar verder hebben jullie goede schilderijen uitgekozen!! Misschien iets uit de tijd van de Grieken en romeinen erbij? Of iets wat daar naar verwijst (michelangelo of bottecelli)? Uiteindelijk zijn dat de mensen die de de grondbeginselen hebben gelegd voor onze kunstcultuur. Ik ben geen wijsneus, maar help jullie graag. Veel geluk met jullie PWS ;) heb hem gelukkig vorig jaar al af kunnen ronden ^^ |
Done. Ik had ze tenminste allemaal al eens gezien en ik had niet verwacht dat ik er nog zoveel van zou weten. ;p
|
Ingevuld.:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |