![]() |
opa
het is g1 gdicht maar het zijn gwoon mn gdachten in een paar zinnen!!!!
waarom mis k je zo? elke dag, elk uur, elke minuut k wil je graag nog even zien even afscheid van je nemen dat kon toen niet want opeens was je er niet meer je hebt een speciaal plekje in mn hard dat had k vroeger nooit gdacht k dacht die komt er wel zeker nog een paar maanden maar je bent er niet meer en dat doet me heel veel pijn k hou van je en zal je nooit vergeten |
waarom???
waarom ben k zo verdrietig waarom heb k pijn zoveel en overal ik kan er gwoon niet van slapen en zit daardoor heel de dag voor me te gapen schaapjes tellen om in slaap te komen en dan na een lange tijd eindelijk over de fijne dingen dromen (van dezelfde auteur als de het bovenste gedicht) |
Citaat:
|
bovenste is wel gedicht! mooi ook wel...
onderste vind ik mooier... omdat er zeg maar een soort 'golf' in zit |
Citaat:
Mijn opa is 4 maanden geleden gestorven.. http://forum.scholieren.com/frown.gif |
Sja...oa's komen en opa's gaan. En als een opa zijn plicht doet zoals hij dat als opa hoort te doen, dan is het gemis altijd groter.
Er zitten wel wat typefoutjes in, maar bij dit gedicht overheerst het emotionele aspect meer dan het grammaticale, literaire aspect. Sterkte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |