![]() |
Beleidssaaien #1174
Continue
|
Ik denk eigenlijk niet dat ik überhaupt ooit een minuut Spangas heb gezien.
|
Stefenootje 69
wheezle 32 Absinthe 31 Trimm Trabb 29 Carn 28 Sarah 27 Moz 27 CreativeMusic 26 N00dles 26 Uice 22 sann 21 Sherlock 16 Lucky Luciano 16 Archont 13 m3tr01dm1nd3d 13 egon 13 Andijvie 9 Martiño 9 Pippeloen 9 forever 9 Rationeel 8 Dark Phoenix 7 Chick Rock 6 Kazet Nagorra 6 Lorelei 5 Tink* 5 Commendatore 5 Queasy 4 Rivka 3 IKBENBABSWEL 2 Paranoide 2 Geel 1 qandy 1 *Miekje* 1 Verdomme, weer de meeste posts! |
Maar dan moet wel iemand het niet met me eens zijn
|
Matthijs van N-n-nieuwkerk: "...toen er een k-kern-b-bermbom ontplofte."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een oude video van de eindejaarsshow van Kopspijkers in 2003 teruggevonden! En het is veel leuker dan DWDD :cool: ik keek het altijd met mijn vader en Geschwister, maar was helemaal vergeten hoe grappig ik het altijd vond.
|
ah kut ik wilde kijken omdat Peter RRRR komt, maar nu mis ik het want ik ga eten.
Keep me posted |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs als ik nu een VHS zou vinden, kan ik het niet afspelen, omdat ik niemand ken met een videospeler:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijd voor style by jury (y)
|
Die huisgenoot zit altijd te neurieën onder het eten :facepalm::mad:
|
Ik zag vandaag een Lassiehond met een zonnebril.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
AARRGHH, ik wou dat ik alles kon zeggen wat ik wilde. Gewoon alles. Maar dat kan niet.
|
praktisch, alle Panda Cheese reclames achter elkaar (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh, Style by Jury :cool:.
Ik hou van make-overprogramma's. |
Het kan wel, maarja, dan krijg je alles net zo hard terug natuurlijk, beetje jammer is dat!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat wil je kwijt dan, Stef?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor, ze kan bijvoorbeeld ook niet overtuigend in een Kirgizisch dialect "ik houd van kaas" zeggen.
|
Citaat:
|
Mooi dat ze nog eens het filmpje van Rutger lieten zien in het gerechtsgebouw waar hij Prakken en Dalen te kijk zet.
|
Welke filosofische vraagstukken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rob de Nijs snapt Sints humor niet :D
|
Nou, zeg maar tegen je leraar filosofie dat Kazet de slimme natuurkundige dat soort dingen onzin vindt. En ik had een 9 voor wetenschapsfilosofie, dus ik weet what's up!
|
:D Mijn leraar filosofie is meer het type dat bij feiten als 'een negen voor wetenschapsfilosofie' naar buiten kijkt en iets opmerkt in de trant van: "Ja, goh, dat is zegmaar best een mooie wolk, die ene daar."
|
Wat leer je nu eigenlijk precies bij filosofie op de middelbare school? Ik heb het daar nooit gehad.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |